Gå til innhold

Magnalf 97´ 850 B5204T2 *trenger tips ang. senkesett :)*

Ranger emnet

Magnalf

Anbefalte innlegg

• Svar 166
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei. Vurderer å montere effektanlegg på min 850 94 mod etter hvert. Det er en 2,5L sugemotor. Har du noe anlegg å anbefale?

(Skulle kansje laget min egen tråd.)

Hei! Jeg har ikke erfaring med noe annet enn JT, men er fortsatt superfornøyd med det :) Jeg tror ikke JT lager "helsats" til sugemotorene, men de lager ihvertfall etter den originale katalysatoren. Tror det er grei lyd i de også ;) En sugemotor bråker jo litt mer fra scratch.

Men du har jo også andre merker som Ferrita, Supersprint osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

He he . . :roll:

Tror jeg har noe i genene fra fatter at "originalt er best".

Vurderer faktisk å sette på de originale hovedlyktene igjen

Klarglass-lyktene dugger veldig. Hovedlyktene er greie sålenge det ikke er skikkelig fuktig vær, men sidelampene har jeg allerede bytta en gang. De blir jo gulgrønne såfort det har vært litt regnvær og blir sånn, pluss at de fyller seg med vann og drit. Her lukter det jallakvalitet.

Måten klarglasslyktene fordeler hovedlyset på er jo også helt sykt elendig, hvertfall til sidene, i forhold til originallampene...hmmmm .... frister å prøve med de originale igjen altså, ser jo ikke så verst ut det heller vel? Slenge ei blå diode i parken, og seff bi-xenon i tillegg der og :) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et lite dilemma ang hovedlyktene, om jeg skal fortsette med klarglass eller gå over til originale igjen :P

Er veldig klar for å bytte tilbake til originale sidelykter igjen ihvertfall, siden kvaliteten er spesiellt jalla på dem, og heller slenge inn en xenon-blå diodepære i de originale..hmmz

Tror dere denne passer inn i de originale sidelyktene? Ser ikke ut som den er så mye breiere enn en vanlig 5w pære? (Er BA15s sokkel)

BA15s9.jpg

Hvis ikke så var det en variant med færre dioder på som garantert passer ;) Men flest er jo best :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, heldig da å ha 40% så tidlig, hvem selskap har du? Gjensidige?

Jeg har 20 000km jeg da. Og så fort "Turbo" blir nevnt på biler flyr jo premien i været... :(

har gjensidige ja, men har hatt lettsykkel før, så har opparbeidet meg bonus der.

volvo 850 10v bruksbil

volvo 340 dl crusebil

volvo 245 jordebil

Kjørecomputer ønskes kjøpt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider