Gå til innhold

2.0l 16v ras

Ranger emnet

Corrado16v

Anbefalte innlegg

NNNNNNNNEEEEEEEEEEEIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!

Etter å ha påkostet, påkostet og påkostet og jobba konstant med bilen i hele sommer, måtte det jo skje!

Nå var bilen 110% strøken over alt! tenkte på det! "nå går vel motoren snart?" på vei til ferie i helga brøt bilen sammen! ventiler og topp er kast og hvis det fikses går den 2mil til så raser resten også. Den er kjip etter å ha punga ut 25.000,- i deler på understellet og bremser, har lissom ikke så mye penger igjen til ny motor nå!anger2 anger2

noen som vet om ny 2liter 16V? nbs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Corrado16v

takk! trenger det etter å ha brukt alle oppsparte midler til både samboer og meg og en hel sommer med mekking og tålmodighet. Dette passa meg dårlig nå

Det står en motor til salgs her:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=14516

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reg reima er hel og fin, men toppakningen er gåen og ventiler er gåene. Han på verkstedet sa at han kunne godt plane og bytte toppakning, men da gikk det to mil så kom resten av motoren til å gå føyken på grunn av annen kompresjon. Det var vist ikke no særlig mer å hente fra motoren mente han. Bedre å billigere i lengden å sette inn en annen motor. Motorer er ikke min sterkeste side. Tenker i retning av en ABF i steden for 9A motor hvis jeg først må bytte! Synspunkter på det? eller andre typer?

Har også et annet problem!

Bilen skal være eu-godkjent hvert øyeblikk! Men det går jo ikke uten motor! kan dem komme å ta skilta mine da? eller går det bra hvis jeg ringer å sier ifra? noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider