Mad_Maxx Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Hvorfor ikke bare en vr6 fra sverige?? er ikke så dyre der....+ at de er de heftigste motorene til corra`n.. Syns jeg da...:D :D Smell på turbo eller kompressor så har du orntli` sportsbil!! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Mad_Maxx Hvorfor ikke bare en vr6 fra sverige?? er ikke så dyre der....+ at de er de heftigste motorene til corra`n.. Syns jeg da...:D :D Smell på turbo eller kompressor så har du orntli` sportsbil!! off... da er vi igang med understell igjen da? må jo ha 5bolt og større bremser og sånt? Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by Corrado16v km. stand er 150k ja bilen har kokt no jævlig verkstedet er av type veldig lokalt Kan sikkert ta en titt på motoren om den er noe å bygge opp, ta å gi beskje om du er intresert, jeg bor i oslo. Sende deg en pm. Det var ikke din bil som jeg så på acen til som lekte i radiatoren?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 hehe joa det var min ac du så på! henger litt samme kjetil, har jo tilogmed vært hjemme hos deg og prøvd å konvertere film på pc'n din :D tøm innboksen din, den er full! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Det er gjort.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vag Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Motoren er i vinger, står på en pall. 86000km. Om det hadde vært int kunne jeg slengt den bak i vito´n og møtt deg på kløfta el lign? Siter www.grevling.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 Ang. den bilen din Corrado16v .. eller generelt Corradoer! 1. Du har rensket den for lister, er listene bare festa med Tape/lim eller måtte du tette noen hull der festeklips hadde stått? 2. Inter Alloy senkefjærer 45mm. hvor kjøpte du disse? og hva kosta dem? 3. Og til slutt, Emblemfri Rieger grill med lyktesenker. Igjen hvor kjøpte du dette, og pris? Hadde vært kjekt om du eller noen andre orka å svare meg :) Er en litt fresh Corrado eier skjønner dere ;) Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtreme-corrado Skrevet September 16, 2003 Rapporter Share Skrevet September 16, 2003 her finner du inter alloy fjerer... det finnes helt sikkert flere steder du får kjøpt de. bare søke litt det. http://www.jorgenrud.no/bilverksted/senke_interalloy.asp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet September 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by matsremi Ang. den bilen din Corrado16v .. eller generelt Corradoer! 1. Du har rensket den for lister, er listene bare festa med Tape/lim eller måtte du tette noen hull der festeklips hadde stått? 2. Inter Alloy senkefjærer 45mm. hvor kjøpte du disse? og hva kosta dem? 3. Og til slutt, Emblemfri Rieger grill med lyktesenker. Igjen hvor kjøpte du dette, og pris? Hadde vært kjekt om du eller noen andre orka å svare meg :) Er en litt fresh Corrado eier skjønner dere ;) Her er svarene: 1. Listene er kun festet med teip! dra dem av! men pass på at lakken ikke følger med! 2.Inter alloy kjøpte jeg på NBS 3.Rieger grillen er også fra NBS NBS = Norsk bildelsenter på Liertoppen i Drammen Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Originally posted by Mad_Maxx Hvorfor ikke bare en vr6 fra sverige?? er ikke så dyre der....+ at de er de heftigste motorene til corra`n.. Syns jeg da...:D :D Smell på turbo eller kompressor så har du orntli` sportsbil!! Helt til avgiftene skal betales..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 oh.. najs! Gjett hvem som skal røske lister i helga ;) , samt montere den nylakka forskjermen min som en REIN klarte å springe på i sverige i sommer :mad: hehe.. Btw. er grillen og lyktespoileren i en del eller ser det bare slik ut? *sjekke NBS sine sider* Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 ja, de er i en del. De fleste tuning/stylingfirma seller de, og prisen ligger rundt 1300-1400, for original rieger grill. Bare husk på å montere den orndtlig. og bruk heatgun for å få riktig form på den, for de har lett for å sprekke om du monterer den med spenninger i strukturen.. alt står beskrevet på tysk i den lille TUV lappen som følger med......:rolleyes: Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 skjerm\baklykter fikk han fra meg for en rimelig slant...har mer deler hvis noen er int... er en som skal se på dashbordet og interiøret på lørdag tråden:http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=13788 det er bilder av noen av delen oxo på tråden mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsremi Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Yeah! Jeg er ikke den som lar ting vente når jeg finner noe jeg har lyst på.. sitter å leiter etter en plass hvor de har billg senkesett og Rieger Grill ;) Regner med det blir bestilling allerede i mårra eller fredag!! *gledeseg* Siter 96' Audi A6 2,5TDI Quattro 05' Chevrolet Cargo Van 5,3 AWD (arbeidsbil) ex 04' Chevrolet Astro AWD 4,3 (arbeidsbil) ex 91' Audi 80 Quattro 2.0E 16v ex 00' Hyundai H-1 4wd (arbeidsbil) ex 89' Corrado G60 ex 85' Toyota Carina II combi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet September 17, 2003 Rapporter Share Skrevet September 17, 2003 Har H&R senkefjører du kan få for 400. senker 30mm. Brukt i to år. De funker vist veldig bra sammen med bilstein eller andre gode dempere, men kan og brukes med originale dempere. Vist du kan hente de på en eller annen flyplass koster frakt nesten ingen ting. (jobber for flyselskap så jeg har gode betingelser.) Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg