Dr_S Skrevet November 3, 2005 Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Godt å se at du ikke har gitt opp :) Stå på! Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2005 Hehe, har ikke helt gitt opp håpet ennå, men var ikke langt ifra en stund. En vakker dag ruller den på veien igjen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2005 Da har jeg vært oppe med kameraet igjen. Fremgangen er lysende, eller vel det er iallefall fremgang. Det meste har blitt tinnet, sveiset, slått, bannet på og sparklet nå. Gjenstår å jobbe litt med venstre forskjerm og dør, så er det ikke langt ifra lakkering:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 oooh! :D mere bilder takk :) fine biler.. bra at du restaurerer den å at den ikke bare får ruste bort.. Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet November 13, 2005 Rapporter Share Skrevet November 13, 2005 Hehe, har ikke helt gitt opp håpet ennå, men var ikke langt ifra en stund. En vakker dag ruller den på veien igjen.. Hvor har du holdt stand det siste året da? Lenge siden jeg har sett noe til deg her i byen! Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg