golfbil Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Har ei gåen pære i dørlyset/innstegslyset, dvs det røde og hvite lyset som sitter i selve dørpanelet. Hvordan vipper man ut denne? Eller må man ta av dørtrekket for å komme til? Setter pris på svar ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Fant ut selv.. ikke mulig å 'åpne' utenfra. Fikk ihvertfall sjekket opp ved å teste 4 forskjellige pærer, og det er tydeligvis ikke pæra som er gåen. Må være et eller annet med ledningen tror jeg. Men alt annet av vindusheiser og knapper og speiljusteringer virker, så jeg synes det er litt rart. Noen som har noen forslag til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Virker taklyset når du åpner døra? Hvis ikke, er det dørbryteren, og den sitter i låsekassen i døra. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Tipper det er microbryteren i dørlåsen som kødder seg. I enkelte tilfeller hjelper det å smøre opp låsen skikkelig, åpne/lukke døra X-antall ganger og smøre igjen. Men det er ytterst skjelden det hjelper, så det er sagt. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Taklysene slår seg på, så regner med at bryteren fungerer som den skal? Eller er det flere "trinn" på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfbil Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Litt mer feilsøking avslører at taklyset faktisk ikke slår seg på - ble lurt av en annen åpen dør :) Alt tyder på at jeg må ha ei ny låskasse, siden sentrallåsen ikke virker hvis jeg bruker nøkkelen i døra. Den virker derimot helt fint om jeg bruker fjernkontrollen. Noen som veit hva ei låskasse til Golf IV koster, og hva det koster å få den byttet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg