erst_4 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 leker litt med planer om å putte en v8'er i en 85 3dørs sierra, kan vel helst bli en rover 3.5L ell no, pga vekt osv, hva mener folket om det? og er det noen som har litt greie/har gjort noe sånt før, og kan komme med forslag evnt. peke meg i riktig retning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Sierra har jo også kommet med V8 orginalt. Så det burde vel ikke være så veldig hokus pokus å få til. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst_4 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 ja, i 250 eksemplarer ja... så tror ikke d er så veldig mye deler rundt til ombygging. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 ja, i 250 eksemplarer ja... så tror ikke d er så veldig mye deler rundt til ombygging. Er brukt deler fra f,eks Mustang til Sierra XR8 Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Nei det var ikke deletilgang jeg mente. Mente bare at siden det er laget med V8 orginalt så kan det da ikke være noe problem å ettermontere. http://users.tkk.fi/~kimmo/xr8.html Her er hvertfall specsa på den orginale så kansje du får noen tips eller hint. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Pssst, Kong Erik J, sjekk linken jeg la ut....... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Pssst, Kong Erik J, sjekk linken jeg la ut....... :doh Så bare at du hadde ett annet navn på linken jeg så jeg gikk ikke inn å sjekket før jeg postet. Sorry. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erst_4 Skrevet November 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 jajja, alt hjelper på, men grunnen til att jeg tenkte på alu v8'er er jo pga. vekt, vi vil vel ikke ha for mye av det framme... hehe, men kan jo bruke amerikansk å, men vil å gjerne ha manuell kasse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Uansett så ble vel aldri xr8 typegodkjent her i norge (eller europa) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg