Gå til innhold

Burnout - Bmw 325i turbo

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Originally posted by Kjetilr

spinner på ett eller to? ;)

Jeg har en 50% DTM diffbrems, så den spinner nok på to ;)

Klart, så lenge den ikke er 100% (sveist...) så vil den spinne mer på ett enn ett annet.. men aldri under 50% av dreiemomentet på det hjulet som går tyngst..

BMW POWER - GO FAST!

www.bmwpower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ost

Skal Nüng på gatebil i september ja? :D

Gleder mig! :)

hehe, jeg skal vell dit om alt går etter planen! Da også med ny eksos og mer power, men er fanken ikke lett å holde bilen sidelengs så lenge da ;) Må ha 17" på tror jeg, så jeg har litt tak! skal bli morro....

BMW POWER - GO FAST!

www.bmwpower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bmw345

Blir det noe dragrace på september treffet? Kunne da tenkt meg å prøve å kjøre mot deg Henning. Kunne vært artig å se åssen de gikk i forhold. Så må vi få tatt knekken på noen Forder syns jeg...

Det du nevnte om mottrykk i eksosen. De merket jeg også godt da jeg overtok bilen. Det var da sveiset på noe jalla eksos. Resultatet ble at den "stanget" imot med full bil. Løste dette ved å bygge 3,5" eksos hele veien bak til ei singel 3" potte. Da ble det en annen snurr på propellen Holder i disse tider på å bygge vekk potta og avslutte i en 4,5" polert syrefast.

Stå på!

Heisann gutt!

Veit ikke om det blir drag jeg? om det er gatebil du tenker på....

Hvis det blir så må det testes å kjøre ja! ;)

Ta knekken på forder ja, om vi skal!

Jeg har 3" strake rør helt bak til bakre potta, men der er det ei simons potte av alle ting som er alt for spinkel (den som er til 325 orginalt...) og den skal byttes ut med ei åpen 3" ferrita potte!

Da blir det ikke noe problem å få ut eksosen.. når det gjelder loff pipe bak på bmw synes jeg det er litt fy fy fy! ;)

Kjører nok 2 * 3" der jeg!

Håper vi sees på Treff, må slå av en Bimmer prat!

BMW POWER - GO FAST!

www.bmwpower.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bmw345

Det kjøres i klasser ja. Er ikke gøy å kjøre mot en firetrekker på en SÅ kort bane. Kjørte nettopp drag med min på glattkjøringsbanen i sørlandsparken. Men fikk ikke ordentlig tak i asfalten før på 3'de gir... Måtte nok hatt noen ordentlige dekk for å hevde meg helt.

Så du sleit "litt" med å få feste ja. Men var morro å se på ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider