Gå til innhold

240 problem START FORBANNA MØKK

Ranger emnet

gizzmo

Anbefalte innlegg

Så lenge varte det forbanna drittbilen, klikke vinnkelllllll....................

kom ud i kvell å sko nå ferjå å då ville den faen ikke starte igjenn... heilt dødt baree kjinna kjinna å kjinna :(:hvaskjera

Kan være litt kresen på plugger hvis den er trimmet.

-1995 Volvo 960

-2010 Touran R-edition

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gizzmo: Bilder i signatur er ikke lov på b.f.

Ellers, regner med du har sjekket sikringene SKIKKELIG?

Ta de ut, se etter irr!! De kan se fine ut, men være irret på kontaktpunkt.

Sjekk ALLE sikringene dine..

Om det ikke virker, kan du OHM'e coilen din, for å finne ut om den er gåen.

Du kan også OHM'e pluggledningene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min også drar til 100 på andre (etter gps, vanlig speedo fungerer ikke).

Den stopper på turtallsperra der, vet ikke hva den ligger på?

242'n min har B230a, på speedometeret (elektrisk) så drar jeg den til 110-115 på speedometeret:D Går grisegodt,men så plutslig er det ikke mer.. rart det der;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du drar motoren til 8000rpm er det vel ikke annet å forvente enn at det går "at skogen" da..!? Men prøv å sjekke om bensinpumpa di er i orden! Vil ikke tro den er gåen ettersom den pluttselig går, men kan hende det er dårlig kontakt et set baki der!?

Høres mest ut som coilen eller at det er dårlig kontakt et sted. (for er det dårlig kontakt kan ting flytte 0.1mm på seg, og alt er fint...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

242'n min har B230a, på speedometeret (elektrisk) så drar jeg den til 110-115 på speedometeret:D Går grisegodt,men så plutslig er det ikke mer.. rart det der;)

Har en b23a jeg med 4trins OD.. drar den opp til 70 i første og 130 i andre... Er vel da pga jeg har OD i alle girene.. :P Turtallet sperrer på 6400..

1993 Audi 100 Avant 2.8Q

1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen)

1975 Volvo 242L Prosjektet

1980 Volvo 244DL Harryvogna

1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en b23a jeg med 4trins OD.. drar den opp til 70 i første og 130 i andre... Er vel da pga jeg har OD i alle girene.. :P Turtallet sperrer på 6400..

Hadde 2 elektroniske bokser, en sperra, en ikke, h;rtes som om det var fri flyt av ventiler nedi der engang, men det hørtes bra ut;) Volvo-power!hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider