LotZo Skrevet November 3, 2006 Rapporter Share Skrevet November 3, 2006 Dørtrekk E 220 stv 2001 mod Er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg for av dørtrekket på fører døren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chasin Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 - Vipp ut speilhus/diskant. begynn bakre kant. - Skru av det lille plast "lokket" rundt dørlåsen - Vipp ut SRS merket, skru ut skrue bak - Vipp ut rundt lokk under armlenet, skru ut skrue bak - Vipp ut deksel bak hendel for døråpning, skru ut skrue bak - Løsne dørtrekk med en tre/plastkile i nedre kant hele veien rundt - Løft opp og av dørtrekk, koble bort kabler og wire på bakside. Siter Pioneer Reference Series Bilen min http://www.fmh.moo.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LotZo Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Takker og bukker.. :) Hadde en liten bulk over lista, fikk presset den ut litt.. Blei litt mindre!! Igjen takk for hjelpa.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg