Gå til innhold

Min 85 Audi 90 2,2E!

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

Det er ikke så mye jobb det der shø, må jo ha av et lag med rust og et lag med sort lakk før du kommer inn på bart metall da men:) Etter det så er det bare en kosejobb:)

Har hele vintern på meg je så gjør ittno om det tar lang tid. :) Sorry for mitt dumme spm men hva er det laget med svart lakk der for? Det ligger under all rusta? :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mener å huske at toppdekselet ditt er lakkert svart orginalt, mest sannsynlig så er lakken flasset av slik at det har begynt å ruste.

Yess. Det er svart originalt. Men da kommer je rett ned til metallet hvis je pusser bort rusta, for den svarte lakken er itte der lengre. ;) ehem..ja..du skjønner sikkert å jeg mener! hehe

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir tøft når du får polert litt. Tenker på å gjøre det på min å. Er egentlig ikke så veldig pent med rustfarge :P

Ja itte sant! Rustfarge er liksom...utgått på dato :P Har du mye rust på motordekslene dine ell? Det piffer opp motorommet en god del å få bort det stygge der...Gleder meg når je får satt det i, nypolert så man nesten kan speile seg :) ahhh..:popcorn :cool:

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja itte sant! Rustfarge er liksom...utgått på dato :P Har du mye rust på motordekslene dine ell? Det piffer opp motorommet en god del å få bort det stygge der...Gleder meg når je får satt det i, nypolert så man nesten kan speile seg :) ahhh..:popcorn :cool:

ja hehe.

Er da litt der. Så hadde vært fint å få det bort. Polert blir rått. Tenker også på å prøve å få polert innsuget også.

Bilde av motoren min:

HPIM1027.jpg

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe.

Er da litt der. Så hadde vært fint å få det bort. Polert blir rått. Tenker også på å prøve å få polert innsuget også.

QUOTE=Audi quattro_________________

Hehe...Detta med rusta er nå ganske vanlig ser det ut som. Mange som har det! Og det ødelegger en god del av motorrommet! :( Innsuget er den metallsaken på venstresida av motordekselet itte sant? :P Trur du motordekselet og reg.reim-dekselet fra audi 100 sånn som din, passer på min 90?

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja hehe.

QUOTE=Audi quattro_________________

Hehe...Detta med rusta er nå ganske vanlig ser det ut som. Mange som har det! Og det ødelegger en god del av motorrommet! :( Innsuget er den metallsaken på venstresida av motordekselet itte sant? :P Trur du motordekselet og reg.reim-dekselet fra audi 100 sånn som din, passer på min 90?

Er nok gangske vanlig med rust, blir vel sånn når det blir varmt. Innsuget er den store metallklumpen på siden der ja.

Det passer nok fra A100 på 90'n, så lenge det er samme motortype.

98 Audi a6 1,8tq

92 Vw Passat 1.9tdk

82 MB Gelenderwagen 300Td

X 85 Audi 100cs quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok gangske vanlig med rust, blir vel sånn når det blir varmt. Innsuget er den store metallklumpen på siden der ja.

Det passer nok fra A100 på 90'n, så lenge det er samme motortype.

Ok. For je må få tak i et motordeksel og et regreimdeksel å pusse opp, men når je tenker etter så bruker je det som står på bilen nå. Kjerra skar forhåpentligvis innendørs om itte så altfor lenge så tar det av da :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 7 months later...

Takker!

Fin din også! :)

Lyden er halve opplevelsen vettu! :P Nåja..ikke så sinte disse hestene desverre. Men går vel bedre enn de fleste trur!

Jaggu lenge siden jeg har oppdatert nå.

Driver med ymse ting på bilen. Utseendemessig har den ikke blitt så forandret. Men litt småtteri er gjort. :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider