Gå til innhold

Min 85 Audi 90 2,2E!

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

Du har ikke lydklipp av bilen etter at du monterte eksosen? Vurderer Ray/Simons jeg og.

En film. Dårlig kvalitet men. :)

Skal prøve å få til en snutt utafor bilen også.

http://s20.photobucket.com/albums/b218/Kristian_/?action=view&current=femmerlyd002.flv

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er senking godkjent i vognkortet! :)Justerbare Koni-dempere og 60/60 fjører.

Skal på biltilsynet neste uke igjen for å skrive inn felgene.

Ett steg nærmere eu-godkjenning. Noe småtteri som dørhåndtak, håndbrekk og varseltrekant som gjenstår. :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Takker og bukker! :)

Må ikke selge en slik bil vettu Ørjan. Man bør alltid ha en typ 81/85 ståendes i garasjen, for helsens skyld. Du får handle deg att noe snart. :P

Da er bilen i vintermodus, superfeite OZ Racing 15" felger..wuhu :P

Neste på lista blir nye vinduspussere, regreim, strammehjul, vannpumpe og sveise eksos! bilder kommer..

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker! :)

Må ikke selge en slik bil vettu Ørjan. Man bør alltid ha en typ 81/85 ståendes i garasjen, for helsens skyld. Du får handle deg att noe snart. :P

Da er bilen i vintermodus, superfeite OZ Racing 15" felger..wuhu :P

Neste på lista blir nye vinduspussere, regreim, strammehjul, vannpumpe og sveise eksos! bilder kommer..

Eksos har jeg..

Og jeg gjorde ikke noe dårlig bytte mener jeg da.. 90 til S2 synes jeg var bra overgang.. men får se hva tiden viser.. kanskje jeg kjøper meg en slik en gang i tiden..

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig NICE bil du har:D

Må bare hive meg på her... Riktig flott bil du har!

Tusen takk begge to. Morro å høre slik, hjelper på arbeidslysta. :)

Eksos har jeg..

Og jeg gjorde ikke noe dårlig bytte mener jeg da.. 90 til S2 synes jeg var bra overgang.. men får se hva tiden viser.. kanskje jeg kjøper meg en slik en gang i tiden..

Ja du har eksos, og får ikke vedkommende ræva i gir så handler jeg den! Mente ikke at du gjorde et dårlig bytte heller. ;) Er bare det at uansett hvilken bil man har, bør det stå en typ 81/85 i garasjen...Du kan få kjøpe min om 10 år!

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk begge to. Morro å høre slik, hjelper på arbeidslysta. :)

Ja du har eksos, og får ikke vedkommende ræva i gir så handler jeg den! Mente ikke at du gjorde et dårlig bytte heller. ;) Er bare det at uansett hvilken bil man har, bør det stå en typ 81/85 i garasjen...Du kan få kjøpe min om 10 år!

Han skal ikke ha eksos alikevel har han sagt nå, så han får ikke flere sjanser..

Om 10 år? Nei da har jeg pusset opp en selv allerede og har 2-3 Audier.. så det holder nok da :p hehe.. lov til og drømme...

Mvh Ørjan Eriksen

-Audi S4 C4 2,2 Turbo quattro 1991 |x Volkswagen Golf 3 VR6 2,9L Syncro 1996 |x Audi S2 Coupe 1991 (Vraket) |x Audi 90 2,2E 1985 (Solgt) |x Div biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal ikke ha eksos alikevel har han sagt nå, så han får ikke flere sjanser..

Om 10 år? Nei da har jeg pusset opp en selv allerede og har 2-3 Audier.. så det holder nok da :p hehe.. lov til og drømme...

Han skulle ikke det nei! Tenkte meg det...makan..mye skal du ha for eksosen da? for esksosen som sitter på nå er egentlig grei bortsett fra rust og endestussen samt en lyddemper for mye..

hehe..jada..min selges aldri så...du får kjøpe tilbake din gamle 90 eller handle GTS sin når den i tilfelle blir solgt :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider