Gå til innhold

Min 85 Audi 90 2,2E!

Ranger emnet

Solberg-

Anbefalte innlegg

Stemmer det. :P

Bor sammen med Line vetu.

Bor du på Arneberg? i kjelleren der ? Har bodd i gamlehuset der i 3 år jeg. hehe

- '00 Toyota HiLux 2,4TD SR5

x '97 VW Caddy 1,9D

x '93 Subaru Legacy Turbo

x '95 Subaru Impreza GT

x '89 Nissan Laurel 2,8DLX

x '87 Nissan Bluebird Turbo SR (Vrak) :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 126
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bor du på Arneberg? i kjelleren der ? Har bodd i gamlehuset der i 3 år jeg. hehe

Gjør det ja, i kjellern. ;)Kjipt sted men :p Kanskje du som leide før dama mi bynte der da?

Trur je hilste på deg langs riksveg 222 her en dag? Mellom Ottestad-kirka og bakken ovafor Spar...

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, jeg bodde i gamle huset ute der jeg da. Ålreit sted det da.. Greit nok når du går på skola hvertfall. Ja, stemmer det, hilste jeg :)

x '97 VW Caddy 1,9D

x '95 Subaru Impreza GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, jeg bodde i gamle huset ute der jeg da. Ålreit sted det da.. Greit nok når du går på skola hvertfall. Ja, stemmer det, hilste jeg :)

Okå. Helt greit hvis man går på Jønsberg ja. Men kjipt hvis man ikke har lappen :P

Jess! Bilen din ligna på en kamerat sin så jeg hilste, men såg jo fort at det ikke var han da. Men da vet je ca åkn du er hvertfal. :P Du jobber utpå jordet mellom Kiwi og lyskrysset i Ottestad? :P

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okå. Helt greit hvis man går på Jønsberg ja. Men kjipt hvis man ikke har lappen :P

Jess! Bilen din ligna på en kamerat sin så jeg hilste, men såg jo fort at det ikke var han da. Men da vet je ca åkn du er hvertfal. :P Du jobber utpå jordet mellom Kiwi og lyskrysset i Ottestad? :P

Anders Lillejordet du mener? Han har en MY95 Impreza GT han også, men han har lexus lykter, orginal eksos?, lav vinge.... og litt sånn.. Han var å så på bilen min før han handla. Hehe.

Jada, stemmer det.. Driver utpå Tokstad jordet jeg... Jobber i Hulleberg & Bø.

x '97 VW Caddy 1,9D

x '95 Subaru Impreza GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders Lillejordet du mener? Han har en MY95 Impreza GT han også, men han har lexus lykter, orginal eksos?, lav vinge.... og litt sånn.. Han var å så på bilen min før han handla. Hehe.

Jada, stemmer det.. Driver utpå Tokstad jordet jeg... Jobber i Hulleberg & Bø.

Anders Lillejordet ja! hehe. :P Trur han har cat-back eksos bare. ;) Og Lexus lykter ja, han er stolt av dem seru :P

Jep! Syns bilen din står utpå der daglig så. Fin bil hvertfal! :)

-85 Audi 90 2,2E 10v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan hende han har det.. Har bare sett bilen hans på bilder jeg... men må å se på den en dag.

Jo, takk for det :) Er god bil ;) Jada, den står der daglig for jeg jobber der så. Kjører dumper. hehe

x '97 VW Caddy 1,9D

x '95 Subaru Impreza GT

Lenke til kommentar
Del på andre sider