Gå til innhold

Mercedes 190E Cosworth!

Ranger emnet

Joachim

Anbefalte innlegg

Mondeo enten så er stokk dum eller så er du veldig dum, du får velge.

Du la opp bilder av styla E30...

Designfeil betyr at det er diverse feil, jeg liker e30, kanskje til og med elsker, men baken er jo en direkte design feil, måten den er løftet opp ser helt latterlig ut.

00570.jpg

Og da tenker jeg mest på lista, og hvordan bakfangeren går så utrolig høyt opp. Hvis dere skjønner.

Å si at e30 er det 12 underverket på jorden og at 190 er en stygg bil er feil, det var det jeg mente med min forrige post.

Å kalle de E30 M3'ene på bildene for styla var vel litt å ta i! ;)

Bortsett fra felger og muligens frontfanger på den ene (husker hvordan EVO 2 så ut) så er bredding/c-stolpe/tak og vinge org. + en haug med andre ting på de som skiller seg ut fra den standardkarosseri e30 som du la ut! :)

Designfeil eller ikke?? E30 M3 er fete biler!

Sorry O.T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

den nederste er m3 ja, men den øverste er jo skikkelig bra styla.

Tja,den er senket og har singelvisker og uorg. felger.

Frontfanger er vel muligens styling eller så er det org. Evo2 med dtm leppe.. (husker ikke hvordan den ser ut lengre) uansett så vil jeg ikke si den veldig stylet da! :) Er liksom breddinga og div. som gjør disse bilene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..alle må få si sine meninger..men eg kjører en 190 selv og har småtylet den litt..og synes det er blitt en fin bil:)..og selv liker eg veldig godt Bmw også..er ikke en som hater alle merker utenom det eg kjører selv..og si at en E30 M3 er stygg synes eg blir litt for drøyt uansett..i Mine øyne er det en slager og eg synes bilen er drit fet..og plassert en E30 M3 vedsiden av en 2,5 16v 190..så hadde det blitt veldig vanskelig og velge etter min mening..liker begge bilen veldig godt:)

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja..alle må få si sine meninger..men eg kjører en 190 selv og har småtylet den litt..og synes det er blitt en fin bil:)..og selv liker eg veldig godt Bmw også..er ikke en som hater alle merker utenom det eg kjører selv..og si at en E30 M3 er stygg synes eg blir litt for drøyt uansett..i Mine øyne er det en slager og eg synes bilen er drit fet..og plassert en E30 M3 vedsiden av en 2,5 16v 190..så hadde det blitt veldig vanskelig og velge etter min mening..liker begge bilen veldig godt:)

Begge er fete,men holder en knapp på Beemern da :)

Rå lyd i merca da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mondeo enten så er stokk dum eller så er du veldig dum, du får velge.

Du la opp bilder av styla E30...

Det er godt mulig jeg er veldig stokk dum, men nå handla ikke diskusonen om en råtten 318, men om M3, og den har et noe annet karosseri. Greit nok, den ene er ikke helt orginal, men karosseriet er ikke forandret

Så da kan du velge selv hvem av oss som er dummest:asshole:

Bilforumet.no
Moderator

Lenke til kommentar
Del på andre sider