PrinsWilhem Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Golf 3 GTD Special Sikaflex derimot, holder garanter den på plass, minuset er at den må tørke over natta, og det er som oftest JÆVLI med griseri når du først er begynt med den... STOR ERFARING!!! JA!!! så ta på deg hansker, og teip overalt der du ikke vil ha sikaflex..... og tørk vekk med en gang du har grist....... Unskyld meg men, det er ikke griseri. Og erfaring trenger du vel ikke. Jeg festa min men en stripe Tec7 på lista og satt den mot pansret, sto i press 3, 4timer. Helt fin.. Ikke no søl eller no.. Men ikke veit jeg om du bruker en halv tube seicaflex til forlengern din.. Ikke nødvendig men. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 bruk alarditt du :D Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg