excee Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Jaja :) I dag skulle jeg spinne litt :) så satt jeg der og spant, så sitter jeg og lurer på om jeg spinner eller ikke, for det kom ikke noe røyk opp. Så kjører jeg 10-15m videre, så tralalla, der stopper jeg, og skal se om det kom røyk. Så plutselig så røyker det fra framhjuelene, så da tenkte jeg bremsene var ganske varme, men så røyker det fra panserert, og jeg prøver og kjøre videre:) Der kommer probleme, cluthen er mjuk som ull og bilen går ikke fremover:P så begyner det og lukte noe så inni helvete, så da røyk clutchen :P Noen som vett hvor dyrt det er og fikse? eller har direkte link til en hjemmeside :)? såg på gsbildeler, der fant jeg bare til e30/e34 :P :hvaskjera Siter Bmw 325 E-36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Delenr: 21211223678 Clutch lamell (228mm) Pris: 1,253.78 Hentet fra GS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Så clutchen er helt defekt? Du kommer ikke framover? Greit å bytte komplett komplett kopling da med trykkplate, lamell + utløserlager. Spesielt hvis du ikke skrur selv. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boosti Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Vist jeg husker riktig, så koster clutchsett hos mekonomen et sted i mellom 2500 og 2800kr Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg