Strez Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Var på premiæren av Jackass 2 i sta, kommer gående opp gata, og ser bare MASSE feite biler stå lined up uttafor kinon! Diverse suprar og Evor, m3'r og s14 og masse annet snadder, men hadde seff ikke kamera på meg da.. Fant ut at det var fordi jackass gutta var vist på kino'n og så på filmen sin, og skulle så kjøres i disse porr bilene til en eller annen fest et sted! Grei service for gutta det! :D Sto Hell's pitstop el no sånt på alle bilene, men veit ikke helt hva det er jeg...? Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Stemmer dette :) Moore skulle dit å knipse litt ;) Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 var der jeg og! greit feite biler ja:) den ene evo'n der er den feteste bilen jeg NOENSINNE har sett!! dekaler over hele bilen!! hadde dessverre lagt igjen cammen hjemme:( har shaitræva cam på tlf! litt offtopic, jackass 2 MÅ sees;) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Den evo'n med alle dekalene er til salgs hvis jeg ikke husker helt feil, mener jeg så den på finn.no til rundt 300.000kr, uten skilt! Var vist GREIT påkosta! Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 :pics Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=8460196&sid=14aDoYxwqc068869&pos=38&tot=41&page=2 Denne? Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strez Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Der var den ja! Den var PORR i real life! Var en jævli clean a4 der som var smooth også... Noen som veit hva dette "hell's pitstop" er for noe? De gikk og satte klistremerker med dette på alle bilene!? Siter - Nissan 200sx s14a x Opel Astra 1.8l x Crysler Neon 2.0l http://www.auto-supply.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 den lanceren er den som var i max power for etpar nr. siden.. fin bil det ja=) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Tok ikke bilder av bilene da, men fikk endel av Johhny og gjengen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Fyr opp! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
postcar Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 ja få se dem da :) Siter www.bilforumet.no/faq Reinoud sier: tits are good Reinoud sier: white RS6 too Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest moore Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Ett av de, kommer flere.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 evo'n er en banebil fra japan den:P ganske org motor. litt trimma.. men understellet er helt sjukt vist. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kw200sx Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 :D , jeg kjørte s14a`en... hells pit er noe nytt konseptgreier turboneger og jackassgutta styrer med tror jeg.. uten og være sikker.. kjørte noooen turer frem og tilbake til rubber chicken... der skulle jackass og turboneger skulle ha konsert.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drunkenPETE Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 :D , jeg kjørte s14a`en... hells pit er noe nytt konseptgreier turboneger og jackassgutta styrer med tror jeg.. uten og være sikker.. kjørte noooen turer frem og tilbake til rubber chicken... der skulle jackass og turboneger skulle ha konsert.. :) var du/derë sjåfør for dem? (eller noen andre kjendiser) :P hehe var en grei samling med feite biler der ass:) Siter --> Bilder av DIN bil? Send PM <-- Mine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg