Session^ Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hei. Jeg ser at forvarmings slangen min mangler. Den som går fra manifolden til luftinntaket. Problemet er bare at jeg ikke finner ut hvor jeg skal feste den på manifolden??? Kan det ha seg at det dekselet er vekke? Jeg har gjort dette på biler før å da var det ganske opplagt hvor den skulle festes. Nesten flaut å si det... :shake Motoren er en 1.6 som sitter i en 84 mod. Takker :D Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 det skal være et deksel over manifolden ja! er ikke dette der så kan du glemme forvarminga.. evt skaffe et nytt deksel Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v740 Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hva er vitsen med forvarming egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Bj Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 hva er vitsen med forvarming egentlig? Er der for at gasseren ikke skal fryse, tror bare det stort sett er noen eldre mazda som blir helt gale uten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Session^ Skrevet November 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Ser ut som at det mangler ja. Kikket litt i Haynes boka å der ser det ut som om varme dekselet mangler ja... får kikke litt på høggern ja... Siter Rockford Fosgate Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg