Gå til innhold

Bil kjøpes. Alt ifra 0-60000.

Ranger emnet

Trx_Andersen

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva med sportsbil...?

Har en til salgs, jeg...

'93 Honda Crx Del Sol, 160hk Vti. Meget velholdt og fin, nylakkert i oktober pga nøkkelriper over hele bilen... Litt styling, men ikke veldig lav.

Hadde egentlig priset den en del høyere enn du ønsker, men vi blir sikkert enige. Har kjøpt ny bil, så den må vekk...

Send PM om det er interessant.

Mvh

Jan Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk jaggu meg lyst på mazda. Men du linka meg ble vel solgt for 45 lapper?

Går det ann og sladde med noe sånt?

Står en på finn.no som kan være aktuell. Men girkasse er sliten på den.

Ingen som har noen andre arti forslag?

Solgt for 45 ja? Ikke gale pris det! Sladde går vel an på vinterføre og regnføre. Men du skal ha temmelig roen på slik før du tester grensen.

Den på finn er vel godt trimmet(GTR-motor) og ser temmelig sliten ut hele bilen.

Du får bare holde øynene åpne, så dukker det nok opp en billig GTX. Kommer ikke på noe mer artig bil for pengene!

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rioi: Den er veldig aktuell. Tar nok kontakt. Er skaden stor? Den på kanalen?

KænnyMæn: Desverre ikke helt det jeg ser etter.

Machine: Tror nok ikke jeg skal sladde rundt i en 940 som første bil.

Olsen_nissan: Denne var ikke dum. Tar nok kontakt. Send på en pm med fin pris hvis du vil ha kvitt bilen din fort. Har egentlig mest lyst på quattro.

Men sleng inn noen linker. Ble egentlig hel frelst på Mazda Gtx, men er jo nesten ingen til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skaden er ikke stor. Det er en bulk på 15 cm lang, som bør utbedres. Den vil ikke vises mye hvis du pusser ned å lakkerer, men dette må gjøres, for ellers vil den begynne å ruste.

Bulken skal også være forhåldsvis grei å rette ut hvis du vil gjøre det helt bra.

Den har sperre bak og oppgradert eksos.

Og strøkent orginalt skinninteriør som er veldig skjeldent på type 89.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, en ny GTX på finn.no!

Så jo veldig bra ut, eneste var lagrene i girkassen som var litt skremmende. Hør med http://www.mazdafun.com om hvor mye det koster å bytte, jeg har ingen anelse.

Steinsprut på frontruten er 2000kr i egenandel, så har du ny rute.

Vannlekasje, spørs jo hvor. Er det bak er det kun pakningene rundt lyktene, eller i luftekanalen. Foran? Sikkert tett rundt takluken. Altså bagateller!!

ABS lys lyser. Det gjør det sikkert på 90% av alle GTR-GTX'er. Så det er en vanlig feil, de fleste fikser med å ta ut pæren til abslyset :)

Vanskeligt å si om det er noe å prute, for 55.000kr er egentlig ikke en gale pris for en 4WD Turbo bil som går ganske godt. Men muligheten er jo stor for å prute når du drar fram feilene!

Gå for GTX, tror ikke du vil angre :)

Ta deg en tur innom http://www.mazda-ogn.org/forum , så kan du lese litt om GTX/GTR

Mazda 323 GT-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider