Gå til innhold

Video: Drift Battle 21okt. by Supraguy

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bra saker :D Litt sent nå, får vel editere og si mere seinere.

Litt mye video fra samme vinkel, men jeg skjønner at det ikke er lett når de bare kjørte en sving :)

Men du har fanget kjøringa til Hallon og Ascona_A nydelig.

og de guttene showet virkelig! :D

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Synes introen med musikken du har valgt er veldig bra, den setter "stemningen" på en bra måte! Mye bra klipp! Det eneste jeg stusset litt på er overgangen mellom depot og banekjøring, den er kanskje litt brå? Det er uansett bare en liten detalj. Kult med skikkelig widescreen! Tøff musikk, det går mest i rock n' roll i Halden? :D

Forresten, det var da voldsomt sprek lyd i den svarte BMWen på slutten. F1-motor hadde kanskje vært noe? :D

Har du lagt ut filmen på Youtube/Google Video? Kanskje det kunne vært en idé, det gjør det jo lettere/raskere å få sett filmen dersom man ikke har kodeker, lagringsplass, linje osv... :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, det var da voldsomt sprek lyd i den svarte BMWen på slutten. F1-motor hadde kanskje vært noe? :D

Hmm.. Du trenger ikke mer motor..:worshipbm:

Knall film,- kult redigert! Eneste jeg vil pirke på er at jeg ser ikke om det er meg eller noen andre som kjører den hvite supraen i de 5 sekundene den er med..:shake

Bring on next year!!

Jostein Lillebø aka Drift Addict

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fin film, men det er noe jeg lurer på.

Hvordan kodec sak har du brukt ? Fikk ikke med lyd i divX-spilleren og ikke bilde i media player. Så måtte starte begge spillerene likt får å få alt :D

Bruk for guds skyld VLC player da! (VideoLan).

Laster filmen nå! :)

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Fint å høre at dere likte filmen. :)

ha|||on: Takk for tips. Jeg syns ikke det er noe særlig med stream sider.

Bedre og ha alt på maskina. :)

Drift Addict: Neste år håper jeg heller og være bak rattet enn bak kameraet. :)

Kverna: Funker fint med windows player her. Komprimerer til divx rett fra pinnacle 10.

Tsbusa: Syns du om filmen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Du trenger ikke mer motor..:worshipbm:

Knall film,- kult redigert! Eneste jeg vil pirke på er at jeg ser ikke om det er meg eller noen andre som kjører den hvite supraen i de 5 sekundene den er med..:shake

Bring on next year!!

Syntes det ser mistenksomt ut som du kjører og jeg sitter på jeg men :) Vansklig å se...

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider