-Supraguy- Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Da er jeg ferdig med filmen min. Dro desverre hjem litt tidlig så fikk ikke filma så mye og gikk glipp av battle driftinga. Men håper dere liker filmen. Kommentarer? :) Høyre trykk lagre som 167mb/12min Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Racer Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Flott film! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Bra saker :D Litt sent nå, får vel editere og si mere seinere. Litt mye video fra samme vinkel, men jeg skjønner at det ikke er lett når de bare kjørte en sving :) Men du har fanget kjøringa til Hallon og Ascona_A nydelig. og de guttene showet virkelig! :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 GOD underholdning =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Takk! Hyggelig å høre.:) Pudding: Kunne vært litt mer varierte vinkler ja. Fikser det neste gang. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ha|||on Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Tøft! Synes introen med musikken du har valgt er veldig bra, den setter "stemningen" på en bra måte! Mye bra klipp! Det eneste jeg stusset litt på er overgangen mellom depot og banekjøring, den er kanskje litt brå? Det er uansett bare en liten detalj. Kult med skikkelig widescreen! Tøff musikk, det går mest i rock n' roll i Halden? :D Forresten, det var da voldsomt sprek lyd i den svarte BMWen på slutten. F1-motor hadde kanskje vært noe? :D Har du lagt ut filmen på Youtube/Google Video? Kanskje det kunne vært en idé, det gjør det jo lettere/raskere å få sett filmen dersom man ikke har kodeker, lagringsplass, linje osv... :) Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Forresten, det var da voldsomt sprek lyd i den svarte BMWen på slutten. F1-motor hadde kanskje vært noe? :D Hmm.. Du trenger ikke mer motor..:worshipbm: Knall film,- kult redigert! Eneste jeg vil pirke på er at jeg ser ikke om det er meg eller noen andre som kjører den hvite supraen i de 5 sekundene den er med..:shake Bring on next year!! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Meget bra film ja. Hvem andre var det som kjørte Supraen da, Jostein? Ben? Synes det ser ut som at du kjører og Ben sitter på, men er usikker... Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Veldig fin film, men det er noe jeg lurer på. Hvordan kodec sak har du brukt ? Fikk ikke med lyd i divX-spilleren og ikke bilde i media player. Så måtte starte begge spillerene likt får å få alt :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Veldig fin film, men det er noe jeg lurer på.Hvordan kodec sak har du brukt ? Fikk ikke med lyd i divX-spilleren og ikke bilde i media player. Så måtte starte begge spillerene likt får å få alt :D Bruk for guds skyld VLC player da! (VideoLan). Laster filmen nå! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Takker! Fint å høre at dere likte filmen. :) ha|||on: Takk for tips. Jeg syns ikke det er noe særlig med stream sider. Bedre og ha alt på maskina. :) Drift Addict: Neste år håper jeg heller og være bak rattet enn bak kameraet. :) Kverna: Funker fint med windows player her. Komprimerer til divx rett fra pinnacle 10. Tsbusa: Syns du om filmen? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Hmm.. Du trenger ikke mer motor..:worshipbm: Knall film,- kult redigert! Eneste jeg vil pirke på er at jeg ser ikke om det er meg eller noen andre som kjører den hvite supraen i de 5 sekundene den er med..:shake Bring on next year!! Syntes det ser mistenksomt ut som du kjører og jeg sitter på jeg men :) Vansklig å se... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 -Supraguy- : Jo, filmen var helt grei den. Men som Pudding sa, mye filming fra en og samme vinkel, men det er jo ikke så rart pga. kjøringa. Det som ødelag mye (Men det er ikke din feil) Det er pga det fordømte regnet.. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 MEGET bra film :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Meget bra film ja! :) Jeg var linselusa merka jeg:hammer Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg