Drift Addict Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Syntes det ser mistenksomt ut som du kjører og jeg sitter på jeg men :) Vansklig å se... Jaja,- så lenge du likte lufteturen så er jeg happy..;) Hadde vært kult om jeg fikk se kjøringen på film, det er alt..:) Likte klippene hvor man ser Hallon bakfra (ha haa) inn mot traseen.,- er tydelig hvordan bil dekk og g krefter jobber. Det klør litt i gassfoten! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ton Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Godt det ikke bare er meg som lider av kløe om dagen. Den lille smaken av snø vi fikk hjalp litt da, men det blir bare ikke det samme... Gleder meg så veldig til neste år! Drift Battle med sol og tørr bane blir knall. Kul film forresten ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg