nicoloco Skrevet November 4, 2006 Rapporter Share Skrevet November 4, 2006 Hei! Jeg skal kjøpe et sett med vinterdekk. Saken er den at de må kjøpes i England, slik at jeg kan kjøre bilen min hjem til Larvik når jeg har henta den i London. Er disse dekkene å anbefale? Noen som har noen større innvendinger mot disse dekkene? Takk for hjelpa folkens! Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hjelp! :) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Jeg trenger å svare mekanikeren idag om han skal bestille dekk.. kan jeg kjøpe disse? Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Er vel bare å kjøpe de det. Funker sikkert ok. Hva slags bil da? :D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicoloco Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 De er til Lexusen.... Må ha noe som i det minste DUGER til våre forhold. Gidder ikke kjøpe dem bare for at jeg aller helst BURDTE ha vinterdekk på bilen når jeg kommer av ferga i Stavanger. Kan jo liksom kjøpe der visst jeg må! =) Siter BMW e36 318ia Nissan Primera 2.0GT Lexus IS 200 TIC solgt Renault Laguna 2.0 RT solgt If I gave a shit, you'd be the first to get it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
500 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Dette er jo ikke de beste dekkene fra Bridgestone da akkurat. Dette dekket leveres i lavprofil-dimmensjoner som feks. 225/40R18 og disse er ikke Q merket men beregnet for kjøring på stort sett våt og bar asfalt. Disse fungerer jo også greit på snø men er dårlige på is. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg