Gå til innhold

Nytt frontsett Pioneer VS Audio Development

Ranger emnet

GalantV6

Anbefalte innlegg

Da avventer jeg innkjøp av nytt sett til jeg har hørt ditt Tore.hehehe

Er i utgangspunktet Focal fan,men er absolutt åpent for noe nytt.

Trenger ett godt sett foran til aktiv deling.Derfor skal det bli spennende å høre AD settet,hvis du går for det.

Per....

Ingen problemer, når det er montert så skal jeg sifra til deg så du kan få høre. Håper det ikke tar for lang tid, er spent sjøl om hvordan det kommer til å låte.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vurdert samme AD elementer i mitt prosjekt, men har ikke bestemt meg da jeg ikke har fått hørt det enda. Er jo ikke så alt for mange med dette i det hele tatt i lille Norge, så venter bare på at noen skal prøve det så jeg kan høre og bestemme meg om det er noe å satse på :boxers

Ås er jo ikke langt unna meg, så har du ikke bestemt deg til jeg har fått montert frontsettet så kan du få høre på mitt.

Tore

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis ikke du har formye penger eller an annen grunn må ha Pioneer så ville jeg gått for et annet merke enn dem. Ikke et vondt ord om Pioneer, jeg har masse fra dem, men det som er med pioneer er det at du betaler vel så mye for merket som du betaler for høytaleren. Så sett fra ett pris ståsted så får du et mye bedre komponentsett for samme pris om du går for ett annet merke som for eksempel Peerless, Focal, ol. , husk det at det er med komponent sett som alle ander typer høytalere er det at hvert merke har "sin egen lyd" så hadde jeg vært deg så ville jeg prøvd å få hørt forskjellige komp.sett før jeg bestemte meg. Sånn at du finner det settet med den lyden du liker best, jeg kan anbefale å stikke innom TVBoden i Svinesund å prate med Jonas Hertlid for han er dritflink å kan gi deg et godt komponentsett som passer deg og din lommebok, til en mye lavere pris enn du får det for her i Norge.
TVboden stinker. For ca 1 år siden var jeg å hørte på pris på Clarion DVD med skjerm+ Fokal k2p, og den prisen som jeg fikk oppgitt var 5000 mere enn jeg senere ga for Alpine 310 + morel og det var etter at den norske kursen var trekt fra.så det at Tvboden er så billig, er noe stort tull.og mere ovenpå har dem blitt etter at dem fikk den nye butikken sin.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste en artikkel i "grensenytt" eller hva den avisen het og der innrømmet sjefen for TV Boden at de var dyrere enn Norge på all elektronikk, så de måtte ta det igjen på god service og veiledning. Men det skal ikke mye til å slå servicen du får på grensa, så overhode ingenting å hente på å handle hos søta bror

Amen.Grattis Østfold,med Cupmesterskap.......

Per....

Focal Beryllium - Audison Vrx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker den AD mellomtonen M35NEO i bilen sammen med Seas Lotus Ref 2way kitet...

Så langt syns jeg de AD elementene spiller knall, å dem er ikke innstilt ennå + har ikke justert inn anlegget no særlig ennå.

Har montert dem sammen med Seas diskantene i A-stolpene..

SÅ jeg VILLE ha gått for komplett AD je... Det blir helt KONGE ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider