Gå til innhold

B230K. mer effekt?

Ranger emnet

stig89

Anbefalte innlegg

du har faktisk 300HK! og jeg tror du må punge ut mer enn 15løk for 600hk! for 600gamp er IKKE billige!

og 600gamp klarer man verken å utnytte eller håndtere i såpass små motorvolumer og lette biler. :)

Legge lista på 400hk på en T5R så klarer man å se lyset i enden av tunellen

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

når tid sa jeg noe anna?

Veit ikke, men du kunne ha fortalt meg det før jeg begynte på denne:

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/84354-reodor-f-volvo-850-volvo-850-s2.html

:D

You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke, men du kunne ha fortalt meg det før jeg begynte på denne:

http://www.bilforumet.no/prosjektforum/84354-reodor-f-volvo-850-volvo-850-s2.html

:D

Gromt! har ikke sett det prosjektet før.

Beklager jeg ikke gjorde deg oppmerksom på disse hk pr kg før :hello:

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva er alle de andre tinga du tenker på da? 16v toppen dro jeg inn pga deletilgangen jeg har! er jeg heldig og det kommer inn en bil på jobben med 16v topp og da kansje defekt motor, så kan jeg få den så godt som gratis. Turbo er i utgangspuktet uaktuelt pga det blir mye stress med bytting av stempler osv..

Trenger ikke å bytte stempler hvis du har turbo på B230A motoren.. Trenger bare riktig gasser.! =)

1981Mod 244DL = B230FK 98mod og datasprut.

2007Mod XC70 D5 SUMMUM R-design (Four-c)

Lenke til kommentar
Del på andre sider