Audio-art Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 jeg har gasstett kasse nå.. med 2stk ventilasjons slanger ut av bilen.. men skal bygge om batteri monteringen og da gir jeg beng.. blir for dumt rett å slett For å si det sånn. Denne reglelen er "borte" Du får bonuspoeng, hvis du stiller i en klasse, hvor du får slike, hvis du har dette i orden. Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Andre Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 greit å vite :) Siter Mitt Opel Astra prosjekt Listen to your music, not your speakers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 I "Entry" klassen, er det mange med der, og hvilket budjsett trenger en for å ha en sjans til å være sånn noenlunde med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 om du har mellom 12 og 15 lapper å bruker dem på de rette tingene så har du en vinnerbil om monteringen gjøres riktig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 sounds good... da kan jo mannen i gata også være med... får bli med når jeg får meg bil... (om ett par år:P) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
isak Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 om du har mellom 12 og 15 lapper å bruker dem på de rette tingene så har du en vinnerbil om monteringen gjøres riktig:) og tidskomp er et must, eller går det ann å hevde seg uten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
autod Skrevet November 8, 2006 Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 ikke et must, men det hjelper:) for 12-15 som jeg skriver så er det mulig å få det meste:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg