Gå til innhold

Nissan Cherry GTT

Ranger emnet

cwathne

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål.

Jeg var og kikka på en Cherry GTT igår (1984 mod.). Den var dårlig i lakken. Mye rust. ingenting spesielt med den. Rett og slett oppbrukt.

KM stand var nærme 200.000km. Motoren gikk fint. Såg noenlunde bra ut innvendigt.

Hvilken pris vil dere si denne er verdt?

Personlig har jeg Nissan Sunny Coupe 1.5 -84. Motoren her har jo bare 75Hk orginalt og forgasser. Ikke akkurat så sprekt. Det som er cluet her er at bilen min er ganske rå og bra stand. Men jeg liker ikke forgasser motorer og det er veldigt lite HK. Og turbo motoren i cherry'n passer vist rett over. Så jeg vil bare ha motoren og setene fra cherry'n.

Hvilket innspøytningsystem har cherry'n?

Er det mye arbeid og få det til med det elektroniske? Noen erfaringer?

Hvor mange HK er det i turbo motoren orginalt?

Takker for alle svar!

Nissan Sunny 1.5 -84

Simons bakdemper

60% svinghjul

Veltebur (delvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en kompis som har akkurat det du trenger. 85 mod dårlig karosseri men motor og stoler skal være bra. bilen starter ikke, tror det er et ledningsbrudd i tenninga om jeg husker rett. tipper du får hele bilen for 4-5000. Rått eksosanlegg (4") og pipercross filter... ekstra delemotor følger med

pm meg dersom du er interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

115hk.. er ikke så gale det. Er jo bare 75hk nå i min :(

Sharpie : så lenge motoren ikke starter er ikke bilen vært så mye når bilen ellers er klar for hugging. Men er jo interisert i Cherry GTT med seter og motor som funker! :) Bare så lenge det ikke blir for dyrt.

Svein : delebil å delebil.. skal bare ha noe så vrake eg den. Vil ha turbo og setene eg :) Fyst og frems værtfall! :)

Nissan Sunny 1.5 -84

Simons bakdemper

60% svinghjul

Veltebur (delvis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

GTT'n har L-jetronik som innsprøytnings system.

Ledningsnette til motorstyringa er nesten helt komplett, og for seg selv.

Det er kun ett stikk (hvis jeg husker riktig) som går til resten av ledningsnette (omtrent ved clutch-pedalen).

Dette stikke går til strømforsyning, tenningstrøm, bensinpumpe, startsignal, hastighets-signal(den trenger du ikke), + mulig noe mer?

Du må jo sef. bytte over girkassa og bensintanken eller lokke oppå tanken, med tanke på bensin-pumpa som sitter i tanken på GTT'n.

Nissan Maxima QX-R A32 97mod

Nissan 200SX S13 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider