ørn Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 http://www.jak.no/?a_id=418 Vil gjerne høre ka dere syns om denne bilen. trur dokker den blir tøff me 19" crom felger me kant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MortenK Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ser jo jævli fin ut, skal du kjøpe? Tror ikke du får plass til mye kant, regner med innpresset er rimelig likt som s70/v70/850. Da må det i så fall bli de med eiker som skrår innover fra midten. Siter Bil: 07 Volvo V70 Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Ser jo jævli fin ut, skal du kjøpe? Tror ikke du får plass til mye kant, regner med innpresset er rimelig likt som s70/v70/850. Da må det i så fall bli de med eiker som skrår innover fra midten. e ikkje sikker på inpresset på s60. ja tenkte jeg skulle kjøpe den. forhandleren sa at det bare va et fåtall av denne typen i norge. s60 awd 2.5t 200hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronaldo Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 en fantastisk pen bil må eg sei. eg er også ute etter en s60, men har ikkje økonomi til en sånn en :) er på jakt etter en til rundt 250000, ønsker ikkje billån Men har du pengene klar so løp å kjøp, garantert en vanvittig god bil Du må oppdatere oss om korleis det går med kjøpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Får kantfelger med 6-7 cm kant på den der... Innpress ET48 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Får kantfelger med 6-7 cm kant på den der...Innpress ET48 Takk for svar folkens, Har bestemt meg for og kjøpe denne bilen. Og når sommern kjem skal jeg kjøpe meg 18 19" felger, har funnet meg svarte felger me crom kant, skal prøve og ha det meste svart på bilen, trur d blir stili. blir også til og bygge bilstereo i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hazzie88 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Takk for svar folkens, Har bestemt meg for og kjøpe denne bilen. Og når sommern kjem skal jeg kjøpe meg 18 19" felger, har funnet meg svarte felger me crom kant, skal prøve og ha det meste svart på bilen, trur d blir stili. blir også til og bygge bilstereo i bilen. Høres bra ut. Hold oss oppdatert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Takk for svar folkens, Har bestemt meg for og kjøpe denne bilen. Og når sommern kjem skal jeg kjøpe meg 18 19" felger, har funnet meg svarte felger me crom kant, skal prøve og ha det meste svart på bilen, trur d blir stili. blir også til og bygge bilstereo i bilen. TØFT!! Da tenker vi veldig likt når det gjelder slike biler... Min er jo sort den også og har lyst til slike felger du tenker det... Sort senter og crome/polert kant! Tror slike biler kler det.. Ang bilstereo: Hvilket anlegg er det i den biler du snakker om? HU-...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 TØFT!! Da tenker vi veldig likt når det gjelder slike biler... Min er jo sort den også og har lyst til slike felger du tenker det... Sort senter og crome/polert kant! Tror slike biler kler det.. Ang bilstereo: Hvilket anlegg er det i den biler du snakker om? HU-...? HU-750 vil jeg tro...ikke sikker.... :) Får nok svar av han snart... :D Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 HU-750 vil jeg tro...ikke sikker.... :) Får nok svar av han snart... :D Stereon er HU803 RDS+4CDm dby. Er faktisk golyd allerede i bilen. men jeg vil ta det ut og bygge et råere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Gromt det da!! Men jeg vile brukt spilleren i minste fall... Ser fort jalla ut uten den originale - samt rattjustering forsvinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 akkurat som å se min innvendig jo. prikk lik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Jepp, den er helt orginal innvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 Hva syns dokker om de felgan som jeg har på bilde? trur dem hadde passet fint på en svart bil. eller skal jeg ha full crom? Hva trur dere? syns begge deler er fint Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 de felgene så veldig interesante ut. hvem selger disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg