ørn Skrevet November 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 de felgene så veldig interesante ut. hvem selger disse? Fant de felgan på http://www.bigwheels.net/index.php?location=wheels&view_mode=&action=&model=&status=tires-true&year_vehicle=2002 Dem har mange andre fine felga der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius__ Skrevet November 17, 2006 Rapporter Share Skrevet November 17, 2006 må finne noen som forhandler disse i norge da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet November 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 20, 2006 må finne noen som forhandler disse i norge da sporte bigwheels i norge om dem kunne skaffe. dem sa ja. dem hadde hatt noen bestillinger fra dem. prøv og spør dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 Yes. no har jeg hatt min volvo s60 i 3uker, jeg er storfornøyd me bilen. No holder jeg på og planlegge bilstereobygging i den. skal skifte ut orginalradioen og høytallerne me alpine sitt type x sett, og noen deler fra f1#status merket til alpine+++ddrive. blirr kunn alpine stereo i biln, bytte til skjerm/signalprosessor der orginalradioen står, blir masse snaks ibilen. Noen som e interesert i noen 17" orginal alufelger til volvo? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ørn Skrevet Desember 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 kommer nok bilder ettervært som jeg har begynnt og bygge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg