Gå til innhold

Dusør utloves! Golf II GTI 16V stjålet på Strømmen i natt 05.11 (JC 73746)

Ranger emnet

Utrykningspolitiet

Anbefalte innlegg

Bilen min ble stjålet i natt.

Jeg hadde nettopp gjort den klar for en morsom vinter med ny motor, nye bremser, dempere og diverse reperasjoner.

Faen i HELVETE!

Jeg er villig til å betale 2000kr for den som kommer med et tips som fører til at bilen kommer til rette i behold.

Bilen stod på en overvåket plass og videoen fra i natt skal legges ut her om ansiktene på kjeltringspakket er synlige.

JC 73746

Sølv Golf II 2dørs 16V med sorte baklys. 90 fangere og matt passasjerdør (skulle lakkes til uken)

Ring 92822011 eller mail lars@calibermedia.no om du har opplysninger om bilen.

Du kan ringe når som helst på døgnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til trådstarter og postere:

La oss holde oss til saken, en bil er borte. Trusler om vold mot vedkommende som har tatt bilen og usaklige innlegg om hvordan man skal klare å kjenne igjen deler er totalt uvesentlig. Det er lavmål hvis vi må slette tråder som etterlyser stjålne biler, SKJERP DERE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! Synd at bilen din er forsvunnet, men det hjelper vell ikke å true med vold? det gjør bare saken vondt verre! kansje de ikke tør å levere den tilbake dersom de hører hva som trues med her. Hadde jeg stjålet en bil hadde jeg ALDRi levert den tilbake dersom det var trusler, jeg hadde sjønt at du var irritert og oppskaket men allikevell.

Lykke til i hvert fall! Slike tinge er det verste som kan skje rett etter mange arbeidstimer, verre enn å krasje! :boxers

fsc.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler virkelig med deg.. altfor mye biltyverier i oslo-område for tida... opplevde det samme med min bil for en mnd siden.. ble funnet med stort sett bare karoseriet igjen... :( håper virkelig du finner den igjen i god behold! :)

-1990 Mazda 626 GLX Coupè 2.2i

x1989 VW Passat 1.8 GT Stasjonsvogn stjælt..

x1986 Toyota Corolla DX 1.3 vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...