Fluto82 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Vurderer å selge corrado'n min og lurer litt på hva jeg skal prise den til... Litt info: 192000km godkjent ombygd til turbo,med turbokit fra atp med garrett ballbearing turbo bilstein sprint dempere inter alloy 40 mm senk null rust hel skin int 17" sommer felger,sommer og vinterdekk er kun brukt en ses. simmons eff anlegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 bilder? 70 lapper kanskje? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Ser på nettet at prisene svinger fra 20k til over 100k. Men et fint eksemplar burde kansje prises mellom 50 og 80 tenker jeg, hvis du treffer på rette person. Skinninteriør (hvis fint) er jo ikke å forakte :) Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 du kan få bytte med golfen min :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS80 Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 jeg synes den ligger på 30k i pris :) så kjøper jeg den :D Intresert i å bytte mot audien min? Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 hehehe.... ellers takk du. blir audi s2 hvis jeg først skal bytte... har egentlig blitt så glad i børsa mi at det hadde nesten vært litt for jævelig å selge den... blåst altfor mye på den å. så hvis jeg får under 85k kommer jeg aldri til å selge. så det ender nok med at jeg beholder den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Har en 89mod 2.0 16v m rotrex kompressor tilsalgs om litt. Bare få biltilsynet til å godkjenne senkingen først :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 går vel greit det... last ned tuv papirer... hehe,gjorde jeg,gikk bra det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 turbo_FB:hvor mye skal du ha for den da? kmstand og hk er jo også litt interssant Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Er et B&G senke sett som står på den, samt fjærene er løse når jeg jekker opp bilen. Har et FK coilover sett som jeg setter på. km 173k, grått interiør som er meget bra, svart bil. RS front og panser må lakkeres. Mulig jeg får gjort d før jeg selger den. Hk er jeg ikke sikker på enda. Motoren står ikke i bilen nå da jeg må på BT og godkjenne senkingen :) Prisen blir rundt 50k vil jeg tro. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 så det blir ikke godkjent med 2,0 16v kompressor? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Nei det gidder jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw320i Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 hehehe.... ellers takk du. blir audi s2 hvis jeg først skal bytte... har egentlig blitt så glad i børsa mi at det hadde nesten vært litt for jævelig å selge den... blåst altfor mye på den å. så hvis jeg får under 85k kommer jeg aldri til å selge. så det ender nok med at jeg beholder den... hmm bytte i en slik audi hadde vært tap gitt. en kamerat solgte en meget pen slik med litt stæsj for 25tusen. behold corradon det er råe biler! Siter - 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil - 1985 vw golf 16v gasser prosjekt - 1994 volvo 850 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 blir nok til det.... artig med quattro da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Corradoene kommer til å stige i pris i fremtiden. Særlig orginale biler. Får du ikke rett pris vurder lenge om du har råd til å beholde den før du selger til spottpris. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg