Haakon-Corrado Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Corradoene kommer til å stige i pris i fremtiden. Særlig orginale biler. Får du ikke rett pris vurder lenge om du har råd til å beholde den før du selger til spottpris. Jasså ja... gode nyheter. Men hvor har du denne infoen fra? Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 En kamerat har en corrado og han snakka med ei som jobba i ett bilblad/bilettellerannet og hu sa at siden corrado aldri blei noen suksess ble det ikke laget så mange av den. Derfor vil de etter hvert bli ganske ettertrakta som samleobjekter. Hu hadde visst peiling :) Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 En kamerat har en corrado og han snakka med ei som jobba i ett bilblad/bilettellerannet og hu sa at siden corrado aldri blei noen suksess ble det ikke laget så mange av den. Derfor vil de etter hvert bli ganske ettertrakta som samleobjekter. Hu hadde visst peiling :) grunnen til at den ikke hadde så stor suksess er fordi den var så dyr at det var knapt noen som hadde råd. Tror den lå på rundt 450.000,- ny! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Mener en G60 med alt ekstrautstyr lå på ca 425.000 Standard-utgaven fikk du nok nesten en hundrings billligere Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakon-Corrado Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Virker som markedet i Tyskland er ganske så mettet for tiden, så dersom ikke importavgiftene økes drastisk tar det vel enda noen år før vi ser en prisstigning i Norge. Men har kanskje sett en tendens til at VR6 holder seg i pris. Siter Corrado Club Norwegen http://www.corradoclubnorwegen.com VW Corrado 2.0 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 skal vel ganske mye til at en så "gammel" bil kan stige i pris. virker ganske ulogisk. men klart har du en 100% orginalt og strøkent eksemplar med en pervo lav km stand så kan du sikkert få ganske mye for den... gav 74k for min for 2år siden,sikkert kostet på rundt 50000 siste året,men kommer ikke til å klare å få stort mer enn 70000... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Mange biler som blir samleobjekt Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 ga 25 for min, tviler på at jeg får mer enn 30-35 for den om jeg selger den nå =\ men så skal jeg jo ikke selge den uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aqualemon Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 når bilene blir veteran så stiger di i pris. corrado er det en dela trur det blir leeenge til den kommer til å stige i pris Siter - porsche 993 stage 2 carrera 4 - derby CLS 80 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fluto82 Skrevet November 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2006 tror jeg å. så jeg kommer nok til å bare ha min,til jeg bare får 1500,- for den.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg