nergy Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Er det noe forskjell på bakløktene på en 89modell corrado, og en 90-95 modell corrado? Hadde tenkt å kjøpe disse bakløktene: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/VW-CORRADO-G60-SLC-90-95-BLACK-TAILLIGHTS-TAIL-LIGHTS_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ33716QQhashZitem150053790315QQihZ005QQitemZ150053790315QQrdZ1 og noen komentar på løktene??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 skal vel ikke være noe forskjell..og skal jeg kommentere de, kan jeg jo si at jeg syns de er grisestygge..fåes på http://www.autospar.no også tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 skal vel ikke være noe forskjell..og skal jeg kommentere de, kan jeg jo si at jeg syns de er grisestygge..fåes på http://www.autospar.no også tror jeg Trur heller ikke det skal være noe forskjell på det.... Syns dem kan bli kule på biln min jeg da, men smaken er som baken.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Æsj! Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hallo! det er noen endringer som ble gjort fra 91-92 modellene, men ingen av de endringene har med baklys å gjøre. Og når det kommer til at han vil ha de lyktene der så syns jeg at man kan holde seg for god til å komme med kommentarer som æsj, fysj osv.... Har du ikke noe konstriktivt å tilføye tråden så hold det for deg selv. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hallo! det er noen endringer som ble gjort fra 91-92 modellene, men ingen av de endringene har med baklys å gjøre. Og når det kommer til at han vil ha de lyktene der så syns jeg at man kan holde seg for god til å komme med kommentarer som æsj, fysj osv.... Har du ikke noe konstriktivt å tilføye tråden så hold det for deg selv. Jeg tror dem vil passe fint på corradoen min, som jeg har tenkt at den skal bli seende ut... Nei jeg tror jeg tar risken med å kjøpe disse baklyktene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg har noen lignende på min svarte og de ble ganske greie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Kjør på!, De der er ikke dumme asså!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg har noen lignende på min svarte og de ble ganske greie. Har oxo en svart corrado.... Kan du sette inn bilde av den me lyktene på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Har et meget bra bilde som jeg kan slenge ut. Ellers må jeg ta nytt, men du ser jo ca hvordan d blir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Kjør på!, De der er ikke dumme asså!;) er det ikke slike du hadde CorraDon? men blanke og ikke svarte? Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Har et meget bra bilde som jeg kan slenge ut. Ellers må jeg ta nytt, men du ser jo ca hvordan d blir. ja dem så bra ut på svart corrado.... trur nokk at jeg blir å gå for dem... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 er det ikke slike du hadde CorraDon?men blanke og ikke svarte? Jepp, har slike, bare at med chrome bakgrunn å må si jeg angrer meg bittert for at jeg ikke kjøpte svart!:D Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hvilken type pærer er det corrado bruker? Er det H1 i hele fronten? Altså langlys,kjørelys og tåkelys. Hadde tenkt å enten kjøpe xenon til alle lysene, eller kjøpe sorte angel eyes og kun ha xenon i tåkelys. hva tror dere blir best? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 9, 2006 Rapporter Share Skrevet November 9, 2006 Hallo! det er noen endringer som ble gjort fra 91-92 modellene, men ingen av de endringene har med baklys å gjøre. Og når det kommer til at han vil ha de lyktene der så syns jeg at man kan holde seg for god til å komme med kommentarer som æsj, fysj osv.... Har du ikke noe konstriktivt å tilføye tråden så hold det for deg selv. Han bad jo om komentarer på lyktene, og min konstruktive mening er at jeg ikke liker dem. Ser ikke noen grunn til da ikke å uttrykke dette. Dette er selvfølgelig en smakssak, og han står selvfølgelig helt fritt til å drite i komentarene, men personlig ville jeg ikke ha kjøpt de. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg