Turbo_FB Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Han bad jo om komentarer på lyktene, og min konstruktive mening er at jeg ikke liker dem. Ser ikke noen grunn til da ikke å uttrykke dette. Dette er selvfølgelig en smakssak, og han står selvfølgelig helt fritt til å drite i komentarene, men personlig ville jeg ikke ha kjøpt de. Helt enig. Blir jo det samme som å si fint, eller kjør på. Er jo ikke konstruktivt det heller, men en pekepinn. Man får hva man spør etter. Æsj sa jeg også da jeg fikk mine, men da jeg montert de ble det Nice. Appropo Xenon så er det mye billige kit på markedet. Kjøpte et selv og sliter med at ene tenneren ikke funker når der kaldt. Må ta av og på lysene 5-6 ganger før den tenner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 jaha... vet du hvordan pærer tåkelysene bruker? Er et h1`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 det er vel h3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 det er vel h3 da satser æ på det..... vist ikke så må æ få addressa di så æ kan komme å gi dæ pryl!!! vest d sku være feil :D :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 Har Frontlykter,baklykter og blinklysene som jeg vurderer og selge. Alt er heilt i orden og orginalt. Hva kan jeg få for det i pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KloA Skrevet November 14, 2006 Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 mener du nå blinklysene fra fangeren fremme ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2006 mener du nå blinklysene fra fangeren fremme ? de som er bakom fram hjula... ikke dem som er under frontlyktene, dem skal jeg beholde.... noen som har en ca pris på hva jeg kan få for dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 De bak framjhjula kan vel knapt vere verdt portoen.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 De bak framjhjula kan vel knapt vere verdt portoen.. Nei, men dem kan vell kjøpes med resten :P Hva tror du om resten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 15, 2006 Rapporter Share Skrevet November 15, 2006 tja, nye frontlys er jo temmelig dyre, 3700 eller noe slikt fra møller, så om de er i perfekt stand, med fine reflektorer, så kansje en tusenlapp eller mer? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet November 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 tja, nye frontlys er jo temmelig dyre, 3700 eller noe slikt fra møller, så om de er i perfekt stand, med fine reflektorer, så kansje en tusenlapp eller mer? hadde tenkt meg ca 2000,- for alt til sammen...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 sikket en grei pris det. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Desember 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Er det noen som har ett rattaxlkryss som dem kan tenke å selge meg? Må være i orden! Har hatt biln på verksted å dem anbefalte meg å skifte det. Å er det mye hokus pokus å skifte den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nergy Skrevet Desember 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 tenk å kjøpe meg en chip, men lurer på om jeg må skifte bensin type etter chip bytte? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Desember 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2006 Setter du på mindre ladehjul bør du gå over til 98. Bare chip gjør ikke så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg