Gå til innhold

RS-fanger, øyelokk, sotabaklykter osv. ø.kjøpt.

Ranger emnet

VWLOVAH

Anbefalte innlegg

Heisann!

Kan sikkert fjerne denne posten hvis den er til bry for noen, men takker hvis den får lov til å bli :)

Jeg ønsker nemlig å kjøpe RS-fanger foran, grillist/øyelokk og sotabaklykter + sota blinklys til min Golf 1 gti 82 mod.

Tenkte jeg skulle kjøpe dette nytt, men vil prøve å se om noen har det liggenes...

P.s. blir det spinkelt med RS fanger foran skjermbreddere og liten fanger bak?? Skal iallefall ha 1 eller 2 ganger 4"-5" eksosutløp bak......

For man forresten kjøpt rs-fanger bak til golf 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey, jeg tviler på du får så mange svar siden det er ganske pop-ting du snakker om. hadde jeg vært deg ville jeg heller kjøpt sotspray, klarlakk og gjort det lyktene/blinkers sjøl (blir helt okey om du tar deg tid og er nøye). rs-fangere styrer jeg helst unna, men foran får du det på nbs som du sikkert veit. bak vil jeg hvertfall ikke hjelpe deg å finne, for det ser hvertfall ikke bra ut (imho) :)

så ja, det holder med liten fanger bak (om du snakker om 90-fanger).

men få se et bilde av bilen din da? ruller jo rundt i sandefjord jeg òg.. bilen min ser du i 'golf cab gli' tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh, blir vel noe lignende Golf'en jeg skal "bygge" nå.

RS forran (kanskje med cupvinger også)

90 fanger bak

Grillist

Sota baklykter

Klare lykter med kors

4" eller 5" utløp

ETC. ETC.

Skal egentlig bare bli et morro-prosjekt som skal bli en bruksbil mens jeg jobber med et Golf II prosjekt.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider