Gå til innhold

Kjøp av Skyline i Sverige

Ranger emnet

rullest0l

Anbefalte innlegg

Ring ett firma som driver med import til norge i norge og si at du har funnet bilen du vil ha.. Mot noen kr i betaling så fikser de sikkert bil til deg.. Japanauto solgte en lignede en for 720000kr.. (ferdig på norske skilt) Forsikring tør jeg ikke tenke på.. er ikke billig og forsikre en bil med 280Hk. 2.7 liters motor, 1600kg til en nette sum av 720000kr, det kan jeg love deg. i tileggg er du 19år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca 850.000 ferdig registrert...

Men spørsmålet som det alltid er 1000 meninger på, er om du får registrert den i norge i det hele tatt, og du må ihvertfall ikke finne på å kjøpe den før du finner ut om noen i norge er villige til å forsikre den :P

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsikring er spennede.. If forsikrer, men de spesifiserer IKKE GT-R i online kakluatoren sin :puke:

Tror nok jeg hadde lagt meg på røret og fått spesifisert GT-R i polisa ganske fort jeg :P

Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda*

Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette liker jeg litt, vi har noe å lære av svenskene (Og MANGE andre land):

Pris: 240.000 SEK (ink registrering)

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider