BMW324TDa Skrevet November 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Kjører litt "old school" på BMW'en eg så da passer det med gult. Den på bildet har gule lykteglass, noe som er tøft det og. Er forøvrig levert orginalt på franske utgaver av E30. Men det passer ikke inn i min stil. En bil skal helt bare ha to farger og det er min. Grå og svart. Svarte lykter foran og bak, sorte ruter, sorte lister, sorte dekk, grått karroseri, gråe felger, gråe detaljer. Derfor må bare lyktene være gule når de er tent. Xenon er eller sånt nytt blått lys ser bare teit ut på gammel bil. I likhet med angeleyes... Og det skiller seg litt ut. Er egentlig derfor det er viktigest å få tak i det. Vil ha det i grøftelysene på firmabilen og.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaSSiss Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 gult ække særlig kult! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Jeg kjøpte gul pærelakk på mekonomen idag. Det funka fint på parklyspærene, men på h3-pærene begynte det å ryke. Jeg håper at det var fordi jeg ikke hadde latt lakken tørke ordentlig, skal prøve en gang til i morgen. (sto max 35W på pakken) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 gule lykter til e30 er jo å oppdrive hos en vær bmw "forhandler" som feks, gs, schmiedmann og koed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Yngvejos skrev: Jeg kjøpte gul pærelakk på mekonomen idag. Det funka fint på parklyspærene, men på h3-pærene begynte det å ryke. Jeg håper at det var fordi jeg ikke hadde latt lakken tørke ordentlig, skal prøve en gang til i morgen. (sto max 35W på pakken) Da sier det jo seg selv at på 55w går det jo ikke bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 Det begynte å ryke av 5W parklyspærer også, så den lakken er ikke brukende til noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet November 11, 2006 Rapporter Share Skrevet November 11, 2006 ALT DU TRENGER BLÅTT LILLA SVENSKE GULT,HID FAKE ETC H1 H4 H7 etc http://www.luminicsbulbs.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Jeg endte opp med å bestille disse. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-Nokya-Hyper-Yellow-H3-JDM-Headlight-light-bulbs_W0QQitemZ260051437957QQihZ016QQcategoryZ33710QQrdZ1QQcmdZViewItem Er spent på om de svarer til forventningene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 16, 2006 Rapporter Share Skrevet November 16, 2006 Dr_BASS skrev: Kan noen opdatere denne tråd når de vet hvor man får tak i skikkelige gule pærer og evt noe film for å få guleglass? Torshov og Biltema skal ha film til å legge på lyktene. Men ingen som vet hvor man får tak i ordentlig gule pærer i Norge? Ikke nettbutikk. De "gule" pærene man får kjøpt nå om dagen er slettes ikke gule. Er ute etter ordentlig gult, og ikke "vaniljefarget" lys. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2006 Har en liten oppdatering på de gule pærene. Kjøpte Nokya Hyper yellow 2500k pærer på ebay. Sånn ble det: Prøvde meg også med gule lysdiodeparklys fra dioder.no, men de lyser orange :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 jeg kjøpte noen sett gule h4, h7, h1 og h3, i frankrike for 2 år siden, de har en gul glass kuppel rundt pæra. Dem gir sikkelig gult lys Sånn som dette: http://www.denniskirk.com/jsp/product_catalog/Product.jsp?skuId=22446&store=Main&catId=313&productId=p22446&leafCatId=31303&mmyId= Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2006 Blir ikke pærene overoppheta av den kuppelen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnalf Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Hmm...ta f.eks en E46 med Xenonlys, ville det da vært tøft med en gul/oransje diode i parklyset? Eller hadde det kledd bilen bedre med en blå diode? Har på følelsen av at kontrasten med det blåaktige xenonlyset og den oransje parken hadde vært litt fett :P Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Den gule/orange dioden gjør veldig lite ut av seg, så jeg tror ikke det hadde vært tøft. Det som hadde vært tøft er 2500-3000k xenon. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg