Gå til innhold

Gule H3 og H4 pærer...

Ranger emnet

BMW324TDa

Anbefalte innlegg

Kjører litt "old school" på BMW'en eg så da passer det med gult.

Den på bildet har gule lykteglass, noe som er tøft det og. Er forøvrig levert orginalt på franske utgaver av E30. Men det passer ikke inn i min stil. En bil skal helt bare ha to farger og det er min. Grå og svart. Svarte lykter foran og bak, sorte ruter, sorte lister, sorte dekk, grått karroseri, gråe felger, gråe detaljer. Derfor må bare lyktene være gule når de er tent.

Xenon er eller sånt nytt blått lys ser bare teit ut på gammel bil. I likhet med angeleyes...

Og det skiller seg litt ut. Er egentlig derfor det er viktigest å få tak i det. Vil ha det i grøftelysene på firmabilen og..

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte gul pærelakk på mekonomen idag. Det funka fint på parklyspærene, men på h3-pærene begynte det å ryke.

Jeg håper at det var fordi jeg ikke hadde latt lakken tørke ordentlig, skal prøve en gang til i morgen. (sto max 35W på pakken)

Da sier det jo seg selv at på 55w går det jo ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen opdatere denne tråd når de vet hvor man får tak i skikkelige gule pærer og evt noe film for å få guleglass?

Torshov og Biltema skal ha film til å legge på lyktene.

Men ingen som vet hvor man får tak i ordentlig gule pærer i Norge? Ikke nettbutikk.

De "gule" pærene man får kjøpt nå om dagen er slettes ikke gule. Er ute etter ordentlig gult, og ikke "vaniljefarget" lys.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...