Gå til innhold

Calibra, RE, Hifonics, US Amps, Evus, Pioneer og SS

Ranger emnet

codegen

Anbefalte innlegg

Nei.. er en av de billigste, står på listen øverst. XT, husker ikke hva det sto får jeg men :O

Stian

Var det å bruke øya da. He he. Menne.... Vikke 1600,2 bli kanskje litt pusjlette for ett XXX element? Har ikke sjekket pris differansen på Xt og Merlin men kan ikke se for meg at det er så ille mye.

Snx i morra. God natta

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

trøtt morten? hehe..

Altså, XXX Elementet skal drives av en Hifonics XX-Colussus II forsterker, kobles til 4 ohm, og forsterkeren er oppgitt til 2000w RMS ved 4ohm, 1 ohm kan dessvere ikke forsterkeren brokobles til.. men skal ikke se bortifra at jeg kommer til og prøve det, da jeg allerede har kjørt den på 1,33 ohm.

XT`n fra US Amps skal drive Frontsettet, Soundstream RF60C.. ;)

Do-It-Yourself - DIYstash

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trøtt morten? hehe..

Altså, XXX Elementet skal drives av en Hifonics XX-Colussus II forsterker, kobles til 4 ohm, og forsterkeren er oppgitt til 2000w RMS ved 4ohm, 1 ohm kan dessvere ikke forsterkeren brokobles til.. men skal ikke se bortifra at jeg kommer til og prøve det, da jeg allerede har kjørt den på 1,33 ohm.

XT`n fra US Amps skal drive Frontsettet, Soundstream RF60C.. ;)

Jupp... Jeg skjønnte ikke foran eller bak da jeg skrev det over i natt ;) MEN jeg skal ha en lytt før eller siden :)

Ligger i blindsona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg begynt på kassa, og er bortimot ferdig med den..

Jeg bruker ikke reserve brønna, dær kommer jeg til og legge batteri og muligens en liten kondis nedi. bygger kassa helt ordinært bare..

Hifonicsen kommer jeg til og plassere på skilt siden, og US Amps`n på siden muligens..

vel anyways, her er bygginga av kassa, det som mangler er og frese hull, det blir gjort i løpet av de nermeste dagene:

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

Noen som har noe og tilføye så kom med det! :)

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, den fresen dær gjør nok jobben sin ja ;=)

jess, jobber delvis på sveise/maskinverksted og går skole samtidig.. noe må man jo få penger fra til å få bygd litt anlegg også vett :)

eneste som gjenstår nå er og se om elementet går nedi i dybda.. etter mine utregninger skal det bli ca. 1cm mellom magnet og vegg.. så satser på at det blir rett.. :)

skal det freses så skal freses ;D

Men, så er det noe jeg bare lurer opp og ned på hele tia.. det er om jeg skal kjøre med porta kasse eller lukka.. nå er vel kassa ca. 70 liter stor tror jeg.. er vel litt stort med 70 liter lukket.. men så har det seg vel slik at det blir finere lyd av lukket kasse også.. men jeg kommer vel til og få en temlig brumlete lyd med såpass stor kasse lukket? tror dere det blir mye kvassere med porta kasse? (litt fan av den såkalte "brumlinga")..

Skruer skal det vel være mulig og få tak i tenker jeg, Jay :)

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider