Gå til innhold

instrumentlysene streiker

Ranger emnet


zzxfelix

Anbefalte innlegg

hei.. når jeg ingen lys i instumentene, kun i brytere osv. så lysene som viser alt fra bensintank, fart osv funker ikke. Har skiftet pærer flere ganger. Det lyser en stund, men så går de igjen. Fattern betalte 500kr på møller.. men de varte ikke lenge da heller... vanlig problem?

går helt fint å kjøre uten, men litt greit nå som det begynner å bli mørkt ute. Litt kjipt å ta ut alt for å sette inn nye pærer hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samma prob, bare at jeg ikke har noe lys i det hele tatt, ved bryterne til varmeapparatet og sånt....det funker noen ganger når jeg skrur på bilen, men så detter døm ut når jeg bynner å kjøre (vibrasjon) er nok en ledning som er løs et eller annet sted, men finnern ikke!

97 Eclipse GSX

 

97 BMW 523ia E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. når jeg ingen lys i instumentene, kun i brytere osv. så lysene som viser alt fra bensintank, fart osv funker ikke. Har skiftet pærer flere ganger. Det lyser en stund, men så går de igjen. Fattern betalte 500kr på møller.. men de varte ikke lenge da heller... vanlig problem?

går helt fint å kjøre uten, men litt greit nå som det begynner å bli mørkt ute. Litt kjipt å ta ut alt for å sette inn nye pærer hele tiden.

Plages med det samme !

har hatt bilen i litt over en måned og pærene i speedometer consollen er skiftet to ganger, pæra i varmeapperatet 1 gang! ser også at det er kontakt feil eller noe sånt da noen lys virker når jeg starter bilen,etter en stund slukkes de!

:drive2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingen som har en forklaring på hvordan enn bytter de ved varmeapperatet da? Tenkte jeg sulle bytte pære der, men det hang fast litt ting, så jeg turte ikke dra i så hardt.

 

Jo, først tar du av alt av knapper, askebeger osv.

 

Så tar du en flattrekker og vipper ut hele "ramma" der, bak der kan du skru av hele boksen som alle bryterne sitter i, og bak der igjen sitter det 1 pære i midten, denne gir lys til alle bryterne. Altfor lite mener jeg også, skulle vært 1 pære på hver, menmen.. Jeg bytta ut med en litt kraftigere pære, husker ikke hvordan de er eller hvordan den så ut. Men det ser du med en gang.

 

Det er bare og ta av der, så ser du selv hvordan det gjøres, kan være litt trangt..

 

:)

- Vw Golf IV GTI

- X Vw MK2 VR6

- X Golf IV 1.6 Highline

- X Audi A4 1.8TQ

- X Min Badass Golf 3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår