Larzen Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Biler er en 940GL fra det herrens år 1991, altså det er en førsteutgave :D Motoren er en B230FB med 131 hk og 185 Nm i moment, ikke noen dødare med andre ord. Av ekstrautstyr så har jeg el soltak, 7-seter og hmmm... ja det var vist det. Nå ett bilde av monstret når jeg hentet den. Eneste jeg har gjort på det bildet er og lakke grillen svart. Jeg var rimelig rask med og ringe bcb og bestille nye hvite blinkelys foran siden og bak. kjøpte også slike fancy pærer som er grå, men lyser orange Så var turen kommet til og fjerne lyktepusserene, og spakle igjenn hullene.så måtte det jo lakkeres litt også (første gang jeg lakker med sprøyte) skulle egentlig "classic" lakkere fangerene men latskapen tok åverhånd så jeg lakket bare speilene, listen under lyktene og listen på dørhåndtakene. Ble meget fornøyd med egen innsats. Da jeg har sett flere som har montert kromringer og blåe dioder så måtte jeg jo bare følge etter. Kromringer: Blåe dioder Så var det på tide med lenge etterlengtet solfilm. Ser ikke så godt filmen men lover at den er der :) Siste jeg gjorde var og montere noen deler jeg bestilte i fylla. gule koni dempere og senkefjærer. Og 3" JT VOC eksosanlegg :shock: 3" med bare en demper på en sugemotor... Bråker noe inni s***n. må nok kjøpe en demper til. 5" utblås er "litt" overkill men det så fælt ut med ingenting dær. Det var vell så langt jeg har kommet på ett år... Noen flere bilder kan jeg jo legge ut. Bakerst seterad Midnattsol Siter Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what get you, that's the killer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Fin vogn det der....planene fremover er da? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larzen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Fin vogn det der....planene fremover er da? Vet ikke om jeg kansje skal selge, er litt usikker. men om jeg beholder den, så kommer det til og bli 850R front 940 addon skjørt og v90 bakfanger. og sikkert nye rims. Drømmer også om en 5'er i den, men man får se hva man har råd til. Siter Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what get you, that's the killer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Finfin vogn. Fargen der ekke så værst. sikkelig tøft med blåe diodelys! ambefales? Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larzen Skrevet November 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Finfin vogn. Fargen der ekke så værst. sikkelig tøft med blåe diodelys! ambefales? Er jo tøft med litt anneledes farge i speeden. Ble mest fornøyd med kromringene. kan anbefales på det sterkeste. Ble mye mere "ekslusivt" Jeg liker også fargen på bilen... har hatt omtrent samme farge på 3 volvo. Siter Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what get you, that's the killer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo_Rune Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 jau. Det kan ambefales ja. har svarteste lyst på kromringer rundt instrumetene sjøl, er sikkelig tøft/fint. Siter -2001 Volvo S60 2,0L Turbo -1991 Volvo 940 (Solgt) Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Hvor kjøper man chromeringer? Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 Lett å bytte dioder i speedo osv.? Og eventuelt i andre knappa som er grønne orginalt slik som vifte og lignende? Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larzen Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg kjøpte kromringene og diodene fra "dansken" på TPC... tror nicket hans var JCBX. Kan helt klart anbefale han, veldig proff. Innstaleringen av dioder i speeden å kromringer gikk på ca 30 min. Diodene har samme sokkel som orginalpærene. Er litt verre i de andre knappene da må man rive ut glasset fra orginal sokkel og lodde inn en løs diod. men er ikke så vanskelig. Siter Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what get you, that's the killer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Popp Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 Ok, men det er da ikke no problem, lodding er lett:) Siter Too much power is never enough! [ ] '67 Buick Skylark [ ] Volvo 940 '95 - S90 prosjekt [x] Volvo 142 '71 - Solgt :( [x] Opel Calibra 8V '96 - Spiker :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg