Gå til innhold

Mitt hjertebarn vurderes solgt! Porsche 911, 964 turbo cab design.

Ranger emnet

FireFly

Anbefalte innlegg

Ja, og at de useriøst interesserte ikke vet reg nr er vel og bra...

Som du leser i annonsen er jeg ikke så veldig intr i de 99% useriøse..

De som kjører rundt i bil til max 20 lapper og bruker kontantkortet sitt på å sende sms på alle biler de ser..

De som er seriøst int får alltids reg nr... Eller er det sånn at hvis den er UE,BN,AX,DH registrert eller lignende så vil du ikke kjøpe den? Er det kanskje bare det det står i?? Da skal jeg sende deg en pm med reg nr jeg. Så regner jeg med at du henter den hvis registreringsnummeret faller i smak for mannen i hvit Merch? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en litt selvmotsigende kommentar "Så denne bilen er ikke verdt en kommentar engang???". Du skriver tydelig i annonsen at du ikke ønsker pratmakere, men kun kontakt med den 1 prosenten som er potensielle kjøpere.

For det første, skulle jeg ha kjøpt en slik bil, regner jeg med å bli møtt med høfflighet. Mulig det bare er meg, men det virker som at du er sur på folk som ikke har ringt engang.

Jeg har solgt X antall biler til over 400 000, og i flere av tilfellene, er det faktisk pratmakarne som har endt opp med å kjøpe bilen.

Det er viktig for folk som legger litt penger i en bil, at de føler at de "kjenner" selgeren litt. Jeg ville selv ha oppført meg som en pratmaker for å finne ut hva slags type det er som selger bilen!. Et tips ifra min side, er å gi så mye informasjon om bilen som mulig, vær informativ og høffelig. Skriv gjerne at annonse selgere ikke ønskes.

Desto mer informasjon du skriver om bilen, desto mindre mulighet er det for at folk ringer uten grunn.

Uansett. Lykke til med salget! BTW: Bilen din er rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en litt selvmotsigende kommentar "Så denne bilen er ikke verdt en kommentar engang???". Du skriver tydelig i annonsen at du ikke ønsker pratmakere, men kun kontakt med den 1 prosenten som er potensielle kjøpere.

For det første, skulle jeg ha kjøpt en slik bil, regner jeg med å bli møtt med høfflighet. Mulig det bare er meg, men det virker som at du er sur på folk som ikke har ringt engang.

Jeg har solgt X antall biler til over 400 000, og i flere av tilfellene, er det faktisk pratmakarne som har endt opp med å kjøpe bilen.

Det er viktig for folk som legger litt penger i en bil, at de føler at de "kjenner" selgeren litt. Jeg ville selv ha oppført meg som en pratmaker for å finne ut hva slags type det er som selger bilen!. Et tips ifra min side, er å gi så mye informasjon om bilen som mulig, vær informativ og høffelig. Skriv gjerne at annonse selgere ikke ønskes.

Desto mer informasjon du skriver om bilen, desto mindre mulighet er det for at folk ringer uten grunn.

Uansett. Lykke til med salget! BTW: Bilen din er rå!

Forumet er noe annet... Her er jeg fordi jeg har lyst selv.. Annonsen var Kopiert hit for å vise bilen.. :-)

Her logger jeg på når jeg har lyst og tid til å prate skit... :-)

Og selvsagt prater jeg med pratmakere som er potensielle kjøpere..

Var bare alle de med ferskt førerkort og mammas bil jeg ikke hadde lyst til å ha så veldig mye kontakt med.. Eller for å si det på en annen møte,jeg ønsker å la være å fortelle bilens historie og fortelle om påkost fra a-å til noen som ALDRI har vurdert å kjøpe bil til mer enn 15K.. Ikkenoe med at jeg er sur eller høfelig. Er egentlig ganske all right.. Men er blitt lei av alle useriøse folk som ringer og sender sms... :-)

Bilen holder til i en bygd mellom høye fjell på Nordmøre... :-)

Selvsagt fri for heftelser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at de som kjører bil til rundt 20000,- ikke har råd til en porsche?

Det kan jo også ha noe med at det ikke er alle som har lyst til å tape masse kroner på en dyrere bil.

En prosche er noe annet enn alle andre vanlige biler som går i gata.

Er vel greit å holde unna de som bare er ute etter å prøvekjøre, det er jeg enig i, men du hadde vel ikke snudd i døra om det kom en i en bil som du kunne anslå til rundt 20000,-?

1996 VW Passat 2.0

1997 VW Caddy

1989 VW Golf 1.6 (Prosjekt) Selges i deler.

1987 VW Jetta GL 1.8 Solgt, 1997 Opel Vectra Solgt, 1992 VW Golf GTI Solgt, 1987 VW Golf GL 1.8 Vraket, 1985 VW Golf sport 1.8 Vraket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at de som kjører bil til rundt 20000,- ikke har råd til en porsche?

Det kan jo også ha noe med at det ikke er alle som har lyst til å tape masse kroner på en dyrere bil.

En prosche er noe annet enn alle andre vanlige biler som går i gata.

Er vel greit å holde unna de som bare er ute etter å prøvekjøre, det er jeg enig i, men du hadde vel ikke snudd i døra om det kom en i en bil som du kunne anslå til rundt 20000,-?

Hadde vært fornuftig å ha en bil til 20000kr i tillegg til en "garasjebil"..

Men har du knapt råd til den ene til tjue,da har du nok med den vil jeg tro...

Det var det jeg ville frem til..

Det finnes mange,veldig mange som "kjøper" uten å ha penger...

Det er mange eksempel på det her på forumet..

Har fått bud...

Nei han fikk ikke lån alikevel... osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider