Gå til innhold

MDS: Opel Vectra B - black'n blue edition ( NOEN SOM VET HVOR BILEN "MIN" ER?)

Ranger emnet

Mds

Anbefalte innlegg

Detta blir bra Ole!

Godt å se at du tok initiativet med å pusse og sparkle inn ting og tang.

Skal bli artig å se hvordan bilen blir seende ut :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ser man det ja! Blir jo riktig så bra dette. Spennende å se med nye og "nye" lykter på. Sotingen ble bra det, har du lagt klarlakk oppå? Som Opelmaffian sier, kanskje et tynt lag på det hvite hadde gjort seg også?

For øvrig, massene krever flere bilder! :D

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser man det ja! Blir jo riktig så bra dette. Spennende å se med nye og "nye" lykter på. Sotingen ble bra det, har du lagt klarlakk oppå? Som Opelmaffian sier, kanskje et tynt lag på det hvite hadde gjort seg også?

For øvrig, massene krever flere bilder! :D

Jeg vasket bare godt med rødsprit først..

tror ikke jeg vil ha noe klarlakk oppå... lyktene er faktisk overraskende blanke selv om jeg sotet det... legger jeg klarlakk oppå der nå så tror jeg at jeg får sånn "glasur" føelse av dem, og det vil vi ikke ha :P

Jo kunne kanskje lakka 1 lag over det hvite.. men likte kontrasten godt, så lar det bli sånn... værtfall inntil videre..

Mere bilder kommer :)

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere ber om flere bilder.. her er noen "gamle" bilder.. ferske bilder kommer i morgen kveld! :)

Her er grunnen til at jeg skal ha 4 nye vinterdekk på felgene

slittdekk.JPG

Et bilde av bilen, her med oppteipet rieger kitt :P

styling.jpg

Fin og breeei over rævva

reavva.JPG

Disse bildene er tatt før jeg leverte bilen til lakkering..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom lakk-shappa tidligere i dag.. og da fikk jeg meg en ubehagelig overraskelse!

Jeg får ikke bilen før til neste uke.. ca onsdag sa dem.. dem har rett og slett så mye å gjøre at dem ikke rekker det, men men. Bilen er neesten ferdig i alle fall.. ser ganske "uferdig" ut på disse bildene, men er altså bare litt pussing igjen på sidene av bilen og lakk.. det svarte over midten av bilen er allerede lakkert som dere vet.

Forfra, støvete å jævli

snart.jpg

Ene siden av bilen som mangler lakk

snart2.jpg

Enda et

snart3.jpg

Som dere ser er sideskjørtene montert nå :D det har også blitt dratt en pen fuge bortover i toppen av dem får at det skal bli "tett" ned til kanalene..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider