Gå til innhold

MDS: Opel Vectra B - black'n blue edition ( NOEN SOM VET HVOR BILEN "MIN" ER?)

Ranger emnet

Mds

Anbefalte innlegg

bare en liten mening ang. dekoret ditt, tøft med litt dekor, men ikke midt på frontruta!!! Du skulle jo heller hatt det på døra! syns nå jeg...

få kasta på litt vindussoting rund baut nå så løfter det utseendet!!!

pluss denna her:):):) (spoilern)

11i2901405.jpg

Ellers, du har fått det til ordentlg bra! den har skikkelig tøff nå!

05' VW Caddy 1,9TDI

99' Vectra 1.8i 16V STV

95' Vectra 2.0i 16V - Spiker

91' Vectra 1.8i 8V - Spiker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 101
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, du skulle ikke flytta den dekoren ned til døra?? Er ikke det sånn som politiet ber folk om å få fjernet? Har en kamerat som kjøpte seg volvo 740 turbo, den hadde hvite bokstaver øverst på frontruta => VOLVO :op: Vi ble begge stoppa i promillekontroll på vei hjem, og da ba de ham om å fjerne dette klistremerket fra ruta. Kameraten min sa han akkurat hadde kjøpt bilen og skulle fjerne dette med en gang han kom seg hjem. Men han gjorde ikke d da :D Men har hørt om tilfeller der folk må fjerne klistremerkene på plassen/ eller kjøre hjem, fjerne den, og deretter komme og vise bilen. Mulig dette bare er rykter jeg har hørt da, men er kanskje noen har på forumet som kan bekrefte lignende situasjoner? Uansett, tøft med sånne merker ihvertfall.. Stå på!! :D

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe er veldig mye delte meninger med å ha det på ruta sånn som jeg har.. men JEG syns det ser bra ut =) og det er det viktigste... ulovlig skal det værra :D også ser det faen så kult ut i virkeligheten! hehe

skal ha dekor nedover dørene også.. men ikke enda.. Nei personlig liker jeg ikke den imcher vinga .. skal ha en mere "supra" aktig vinge hvis du skjønner.. hehe

takk igjen for godetilbakemeldinger. :D.

det som skal gjøres framover nå er å sveise litt på grillen, og tilpasse den, montere.. også full understellsbehandling + motorvask.. også skal den vinterlagres :D

kommer oppdatert liste over alt som er gjort + vidre planer framover til helgen ;)

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe nice Ole ;)

Ser mye bedre ut i virkeligheten.

Men sier meg litt uenig i det folk sier med å ha det langs døra som alle har. Hvorfor ha noe som alle har? Er da kulere å skille seg hvertfall litt ut :)

Og det med at politiet sier man må fjerne frontrutestriper å sånt er bare pisspreik. Det står ikke noen lov om at du ikke kan ha frontrutestripe. Du kan ha stripa så langt ned som det solskjermen din rekker når du drar den ned. Over det så må du såklart fjerne den, for da hindrer den sikt.

Blitt stoppa mange ganger med frontrutestripe, å politiet sier så lenge den ikke er lengere enn det solskjermen rekker så er det ok.

Men jeg syns hvertfall det blei nice på ruta Ole, er ikke så kult å ha det som nesten alle har! Men helt lovlig er det jo selvsagt ikke ;P ikke sånn på ruta. Men det er jo ikke på den siden du sitter å kjører så du har da mer enn grei nok sikt skal du bare si om du blir stoppa :)

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ikke fått gjort så mye på bilen annet en kjørt med den :P

Har vært mye stress i det siste, har letet etter vinterbil/arbeidsbil, og i dag kjøpte jeg en... VW Caddy 1986 modell, rulla 159000 :D hehe.. så nå skal vectran vinterlagres så fort jeg finner et sted, i værste fall må den stå under presenning i hagen, men har ikke mye lyst til det!

Noen som har låve, garasje whatever?? trenger ikke være varme der så lenge det er tørt!

Vell vell.. har laget en ny liste over hva som skal gjøres og hva som har blitt gjort, i og med at lista er litt forandret nå!

Dette er gjort

Kaross ++

Hellakkering bestående av 2 farger

Div. kaross mod's

Rieger frontleppe

Rieger downforcer

Rieger Infinity sideskjørt

FK Emblemløs grill

DeLight Halo-Rings hovedlykter m/LED (facelift style)

Fjernet alle emblemer

Fjernet og sparklet igjen lyktespylere

Tatt all rust + små bulker

Hvite sideblinklys

Sotet baklyktene

Nye dør lister som ble lakkert opp

Div dekor i frontruta

Understell + motor

Full tectyl behandling (bestilt time 04.04.07, raskeste dem hadde)

Ferrita effektanlegg med universal bakpotte

FK senkefjærer 40/30

Interiør + stereo

Foliert opp deler av dashen

Sparco matter forran og bak

12" Basskasse SPL Audi 2000w/600watt rms

Pioneer DEH-P5800MP Headunit

BOSHMANN 1000watt 4 kanaler

Dette har jeg lyst til å gjøre og blir gjort i nærmeste framtid, etterhvert

Motorvask

Åpent filter kit

Stabstag

Ny bakpotte, dtm style (666 potte)

"Rydde" i motorrommet

Nytt stort batteri

Strobekitt

Div neon

Bytte headunit til en med skjerm + alle høyttalere i dørene

6 stk LCD skjermer

18" svarte felger med polert kant

Masse intriør modifiseringer ++ trekke om

Cupvings (usikker)

Vinge

Justerbart senkesett

Diodekitt innvendig til dash og knapper

Diverse målere

Lakkere enkelte ting innvendig

Gate-stoler (usikker)

I tilegg til alt dette blir bilen selvfølgelig følgt opp med alle servicer, oljeskift osv osv, men gidder ikke skrive opp alle slitedeler som har blitt byttet og skal bli byttet osv.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett å ha noe som ingen har.... du er nå blitt med i gjengen av to delt lakk på vectra...! velkomen med i klubben vårs :P

hvor mange er vi? hadde håpet på at jeg var eneste i norge med den kombinasjonen jeg har valgt, og eneste vectra med lakk på panser tak og bagasje.. men tar kanskje feil?

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uvanlig å tøff opel :D

ang , tape i frontrute er det faktisk ikke tilatt med så mye som et naf merke der , så skal purken ta oss som har bilmerke stående i ruta må de jaggu ta de som er med i naf å klistrer det på ruta å !!

legg det fram sånn til onkel blå å de blir lange i maska , ( litt sure blir de å da )

2001 mondeo Tddi stv

87/91 sierra cosworth 4x4

x 92 fiesta xr2i 1,8 16v

x 88 sierra sedan

x 90 sierra combi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det så bra ut, selv om jeg personligt ikke hadde valgt den bakfanger de lyktene eller frontfangern eller lakkeringen, men du har gjort en god jobb med vectran! Og de blå indianere kommer til og være raske med og be deg pelle av dekorene i frontruten dessvere, for det ga et lite særpreg over bilen gidt, du må ikke ta noe av dette negativt, for det er jo du som skal like dette og ikke jeg, Men uansett god jobbet,

Men uansett følger med, og PS vectran så lei seg ut når den sto på 15 stål/rust :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett å ha noe som ingen har.... du er nå blitt med i gjengen av to delt lakk på vectra...! velkomen med i klubben vårs :P

Visste ikke det fantes en sånn klubb en gang. Ingen som har invitert meg... :tannløs:

@ Mds:

Likte ikke dekalene i vinduet, det gjør nok ikke Onkel heller... Men få på noen skikkelige felger så skal du se dyret dra damer til sommeren. ;)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange er vi? hadde håpet på at jeg var eneste i norge med den kombinasjonen jeg har valgt, og eneste vectra med lakk på panser tak og bagasje.. men tar kanskje feil?

Beklager men må nokk være budbringeren her :)

Den farge kombinasjonen med Panser \ tak \ bagasje \ lykter \ grill er populær.. Ikke helt som du har gjort, forskjellen er stort sett bare at de jeg har sett har lakket panseret i midten i linjene, og fulgt dette ned til grillen (delen under som er lakket av grillen) også videre til speilene også som du har gjort.. :) Populært i England :)

Vurderer å lakke min i en farge på bagasje, speil, grill, tak og deler av panseret. Men vet ikke med fargen, og vet ikke hvor tøft det blir på min med fargevalgene\kombinasjonene..

Lykke til videre, kommet bra langt nå :)

btw, Har skaffet meg DVD-Headunit :D !

Lenke til kommentar
Del på andre sider