Gå til innhold

sannheten om calibra (OBS! Søppel-tråd)

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by benredik

du ville heller ha hatt, tja. en 93 modell astra ? pen bil? NEI!

men som en skrev lenger opp, ja jeg snakker i uvitenhet. veit bare hvordan våres opel var.

Skjønner ikke helt når folk som ikke har greie på bil kjøper seg Opel.. og Astra av alle ting.

Typisk jeg ser.. er at en familie kjøper en gammal (93) Astra.. stv. Hehe.. og kjører og kjører .. helt til den rustes sammen.. Gidder ikke gjøre noe.

"Fysj for en møkkabil!!"

Oi... Ruster Opel mer enn andre biler???? Det sa ikke bilforhandleren..

Huff.. Kjøp dere noen Volvo 240 Traktorer... Og kjøp noen i reserve med det samme.. Så har dere biler.. Og slipper å tenke på noe=) . Har det noe å si hvordan de ser ut? :D

Men det er liksom det at .. Det er foreldrenes unger som hater Opel, fordi at de kjøpte seg en familibil til en billig penge, og trodde det var for godt til å være sant.

Så ruster den.. Og ungene (særlig guttene) syntes at dette var forjævlig.

"JEG SKAL AAALLLDRRIII HA OPEL!!!" :mad:

Hmm.. er dette tilfelle.. Eller er det noen som har vokst opp uten noe som helst kjennskap eller erfaring til Opel som hater dem? Og hvorfor?

De er jo ikke stygge!

Merkelig diskusjon dette her.. men det litt gøy også..

Jeg har ikke noe vondt mot noen bilmerker egentlig..(kanskje).. men kun etter egen erfaring..

Jeg respekterer alle de som kjører biler fra Mercedes til Sierra..

Jeg kan ikke bry meg mindre om hva folk sier om hvilke bil som er best og dårligst.. :op

Men jeg har ALDRI, og kommer aldri til å gå inn på andre bilmerker jeg ikke liker for å henge ut de som liker dem og de som kjører dem.. Hvorfor i alle dager skal man det egentlig??

Synes det er litt barnslig.. Jeg synes mange biler er stygge jeg og.. som sikkert resten av flokken her inne.. Sånn er det bare.

Jeg synes personlig at det er mye mere morro med forum der folk samler seg og skriver om det de liker.. prosjekter osv. Det er gøy.. Dele sine erfaringer..

Sånne forum der VAG folk og Opel folk skriker i tottene på hverandre for å diskutere hva slags bil som er best.. det er .. ja hva skal man si.. "OFF TOPIC"!

Hvem var det som startet denne krigføringen på denne tråden egentlig?

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opel hadde rec(k)orden... Husk det... Om opel ruster,JA. Men hva så spiller vel ingen rolle det så lenge men er fornøyd. De trenger ikke å ruste hvis man passer på. Har sett rustfri opler fra sent på 70tallet rust frie. Vil man ha opel så kjøper man opel. Ingen som kan kritisere deg med det. Skjelden foringer må skiftes på disse i motsettning av vag som stort sett må skifte etter 30-50t.km.. Er motorene bra ? Ja, men det er ikke toppene på vw vr6. Ser bilen bra ut? Smak å behag!! Sån kan man holde på i evigheter. Slutt å rakk ned på andres biler!!!! Liker du ikke opel så hold KJEFT!! Samme kjelder forøvrig Opel folk!!!:mad: :mad:

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

les det jeg skriver til deg da benedrik..

uvitenhet!!!

har jeg påstått noe annet ?

men noe har jeg lest. bl.a på dinside motor:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=198

http://www.dinside.no/php/art.php?id=203

http://www.dinside.no/php/art.php?id=208

neppe mye positivt?

jeg mener også at kvalitet gjenspeiler seg i pris. og jeg vil si at brukte opeler ligger meeget lavt i pris med tanke på årsmodell i forhold til andre tyske biler (audi, mercedes, bmw)

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er feilene

Motor: - Slitte registerreimer.

- Defekt starterkrets.

- Defekt eller slitt vannpumpe.

- Problemer med gearkassene på 1993 års modeller.

Karosseri: - Se etter karosserirust, og rust i falser og i sveisepunkter.

Diverse: - Defekt sentrallås.

- Slitte bremseskiver.

Du benredik, du blir ingen mekanikker hvis du skal lese på dinside!!

Hva av disse manglene er det ikke audi har? Jo rust! Men derimot må du skifte foringe i disse bilene på ca 80t!! Du ER uvitende du, kan bare det du leser. Å mens vi er i gang hvorfor satte VAG ned service intervallene sine på regraimne da? Jo pga at reimene ikke holdt mål. Og nå snakker vi oxo om biler etter 2000!! Tror ikke du skal nevne no mer her, for da kan jeg ramse opp en liste over hva som feiler alle nye vag produkter med pris!! Å da skal jeg love deg at du får hakeslipp!!! Det er ikke bare att vag/mers/bmw er dyre å kjøpe. Det koster oxo MYE og vedlikeholde. BMW/mers er vel de mest slitesterke. Å selv om morra di sikker har hat uflaks med en opel er det ikke dermed sagt at alle andre har det. Det er jo en grunn til at det fortsatt blir solgt mange opler!! Hilsen en som skrur både vag og opel!!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

for dere fattige små luser som ikke klarer å kjøpe det selv har jeg (egentlig ikke meg) scannet inn en bit fra nyeste Autofil .. om calibra ..

Klikk her

og for dere som ikke har penger nokk til ADSL eller har blit lurt til å kjøpe nye Online ADSL må jeg advare dere om at bilde er stort ...

PS: BAHBAHAHAHA!! ALT ER SANT§!!!

se på det stygge trynet til eiern da!!!

pointet med denne søppeltråden er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Dette er feilene

Motor: - Slitte registerreimer.

- Defekt starterkrets.

- Defekt eller slitt vannpumpe.

- Problemer med gearkassene på 1993 års modeller.

Karosseri: - Se etter karosserirust, og rust i falser og i sveisepunkter.

Diverse: - Defekt sentrallås.

- Slitte bremseskiver.

Du benredik, du blir ingen mekanikker hvis du skal lese på dinside!!

Hva av disse manglene er det ikke audi har? Jo rust! Men derimot må du skifte foringe i disse bilene på ca 80t!! Du ER uvitende du, kan bare det du leser. Å mens vi er i gang hvorfor satte VAG ned service intervallene sine på regraimne da? Jo pga at reimene ikke holdt mål. Og nå snakker vi oxo om biler etter 2000!! Tror ikke du skal nevne no mer her, for da kan jeg ramse opp en liste over hva som feiler alle nye vag produkter med pris!! Å da skal jeg love deg at du får hakeslipp!!! Det er ikke bare att vag/mers/bmw er dyre å kjøpe. Det koster oxo MYE og vedlikeholde. BMW/mers er vel de mest slitesterke. Å selv om morra di sikker har hat uflaks med en opel er det ikke dermed sagt at alle andre har det. Det er jo en grunn til at det fortsatt blir solgt mange opler!! Hilsen en som skrur både vag og opel!!

aldri sagt jeg ikke er uvitende heller jeg. men, list opp feilene med min bil da.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er latterlig folkens.

Har lest siste 5 sidene nå med et bredt smil om munnen!:D

Jeg personlig hater Calibra over det meste i hele verden. Hater de mere enn lever til middag, druknende kaninunger/hundevapler, pedofile, snuten, biltilsynet, Norske politikere (spesielt Kjell Mangle og hu onde SV-dama), og det å fryse på føttene.

Det eneste spørsmålet er hvor kommer et slikt hat ifra?:eek:

Har en Calibra stukket av med dama di eller noe?

Yeye , keep on fighting!

mjauu!:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på hva moderatorne driver med om dagen. Slenger du litt med leppa andre steder på forumet, så blir tråden stengt med en gang. Men her får folk si hva de vil. Tror ikke de liker opel heller. Men for å si det sånn. Denne tråden sier jo litt om hvor uvitende mange her på forumet er. Er jo ikke uten grunn at Bilforumet.net blir kalt "forumet der alle med en PC er bilmekanikere"

Benredik: Hvor mye har bilen din gått? DU vet at vannpumpene på audi ikke heller er noe og skryte av? Reg reim da? Du kan vel bare kjøre og kjøre...uten å skifte ettersom du har audi.hehe Foringer i forstillinga? SLitte bremseskiver,hehe Nok bensin? Skifta olje? Det er jo slike ting din side mener er feil på biler...

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Lurer litt på hva moderatorne driver med om dagen. Slenger du litt med leppa andre steder på forumet, så blir tråden stengt med en gang. Men her får folk si hva de vil. Tror ikke de liker opel heller. Men for å si det sånn. Denne tråden sier jo litt om hvor uvitende mange her på forumet er. Er jo ikke uten grunn at Bilforumet.net blir kalt "forumet der alle med en PC er bilmekanikere"

Benredik: Hvor mye har bilen din gått? DU vet at vannpumpene på audi ikke heller er noe og skryte av? Reg reim da? Du kan vel bare kjøre og kjøre...uten å skifte ettersom du har audi.hehe Foringer i forstillinga? SLitte bremseskiver,hehe Nok bensin? Skifta olje? Det er jo slike ting din side mener er feil på biler...

bilen min er faktisk ikke feilfri nå. men mener den holder seg bedre enn en opel -93 :) men hva vet vel jeg. som jeg har påpekt 100 ganger før. jeg er uvitende, og har lite kunnskap om bil.

-93 Audi 80 2.0E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår