Gå til innhold

sannheten om calibra (OBS! Søppel-tråd)

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Altså, jeg er ikke noe opel fan (se avatar) Men jeg opretter ikke en post bare for og slenge dritt om bilene og eierne..

/_____________

\

Kebab gud har jo ikke så mye og si heller for han kjører jo den rosa yarisen til mora.Det sier jo litt om han...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Originally posted by G_Yog

Den artikkelen der var seriøst irriterandes... Idioti.. Den er lissom senka ned foran... senka opp bak da eller? seriøst.. trykke no så idiotisk i et bilblad er "¤%&¤##¤/

Grunnen til at de bertene-uten-peiling trodde den var senka ned forran er nok pga. Rieger GTB frontskjørtet. Er jo kun det som er på, ikke sideskjørt eller hekkskjørt.. så da kan det jo se sånn ut for de intetvitende :)

"og den vingen bak var stygg".. sier de om en bitte liten flat liten vinge som faktisk gjør seg på bilen, og de fleste biler.. hva hadde de da sagt om de hadde sett en halvmeter med sølvgrå aluvinge? "wow, dette er en ekte racerbil, for det er sånn de har i F&F!"

bleh..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, du kan ikke uttale deg om en bil før du har prøvekjørt. calibra turbo og sierra cosworth er ganske likestilte biler hva angår effekt, pris... mange liker ikke calibra, sier sierra er mye bedre. rart med det, " cosworth" har jo fått kultstatus etter hvert. vel, jeg har kjørt begge deler og det er ikke litt tvil om at jeg hadde taatt calibra før cossen. calibra er faktisk helt utrolig gode biler å kjøre, funker godt helt fra 0-240. (går tregt siste 10km/t til 250km/t, ikke jeg som kjørte den gang det gikk så fort da..). senking og felger, koni=henger FÆLT. Calibraen trenger å få sponset litt penger på drivverk, og så trenger den litt mer ettersyn enn andre biler kanskje, pga. rust. ellers er det faen så sjef bil! dette var ikke ment for å disse cosse, det er fortsatt tøft det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cosworth har jo en finger med i spillet hos Calibra også.. (16v og Turbo).. De har designet og, spørs på dato, produsert toppene til de motorene.. (opel tok over produksjon etterhvert).

Så.. Calibra Cosworth eller? :D

hadde tatt en cally turbo forran en sierra cossie any day... sierra er jo forferdelig stygge biler.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens pappagutten med den fæle porchen, HAN er tøff han!

:rolleyes:

Kebab gud, det at du postet dette her for å "disse" calibra, viser vel egentlig bare at du er på intelligensnivå med disse oslokjerringene som strengt tatt har like mye greie på bil som moren min (hun trenger hjelp for å skifte dekk)

Bilforumet.no
Super Moderator

- 04 VW Golf TDi
- 94 VW Golf Vr6
- 92 Honda Accord altforlat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

calibra er jo en stygg bil. men kebab-hora er fortsatt en maximal nerd med lav IQ frekvens..

Gutten burde først bli lovlig til å kjøre moped før han uttaler seg om bil....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

etter det jeg vet så er det Ford som først kom opp med den cosworth teknologien. 16v Twincam, den ble forholdsvis på SMÅ marginer kopiert av Toytoa sin twincam motor, men ingen av dem kan måles med cossie...

Så fortsatt heller en cossi, enn ei stygg cali-ræva

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bullit

Ser ikke helt problemet med calibra jeg. Det er en forholdsvis billig og rask bil. Ja det finnes rust og skavanker men hvilken 10år+ bil har ikke det? Den har et pent design, synes nå jeg og luftmotstanden (for den som måtte bry seg) er visst minimal etter det jeg har forstått. Folk må jo få lov til å kjøpe seg den bilen en har lyst på, alle har jo forskjellig smak heldigvis!

Og kebabgutten: Øhm, du har jo ikke bil engang:rolleyes: haha, må bare le av deg:D Du er vel ikke tilfeldigvis MC kurdah???

Svær i kjeften og liten andre steder....

Når ble Calibra billig og rask ???

Calibra koster flesk og går surt! Iallefall vanlig 2.0 16v! Har dog ikke prøvd Calibra TUrbo 4x4. Men regner med at det ikke er den vi snakker om her. Calibra har så mange feil at jeg ikke ville ha brukt den hadde jeg fått kasta den etter meg.. (hm.. kanskje muligens tatt den og sendt den rett på høggern)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calibra er jo skikkelig wannabe bil.... Det finnes jo tilogmed Ferrari styling til den jo!:)

Typisk sånn fattig-manns bil, men den er vell kulere enn golf ihvertfall, personlig ville jeg heller ha hatt 240....

Og se på folka som kjører den da! Da tenker jeg ikke på ALLE, det kan være unntak. Jens hadde jo ett godt eksempel på det her i en annen tråd. Om jeg ikke husker helt feil så hadde en calibra eier sagt "denne bilen er veldig fin og henge uttafor unngdoms skolen med" i fullt alvor! lol lol

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår