Gå til innhold

sannheten om calibra (OBS! Søppel-tråd)

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

for dere fattige små luser som ikke klarer å kjøpe det selv har jeg (egentlig ikke meg) scannet inn en bit fra nyeste Autofil .. om calibra ..

Klikk her

og for dere som ikke har penger nokk til ADSL eller har blit lurt til å kjøpe nye Online ADSL må jeg advare dere om at bilde er stort ...

PS: BAHBAHAHAHA!! ALT ER SANT§!!!

se på det stygge trynet til eiern da!!!

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by Kebab gud

for dere fattige små luser som ikke klarer å kjøpe det selv har jeg (egentlig ikke meg) scannet inn en bit fra nyeste Autofil .. om calibra ..

Klikk her

og for dere som ikke har penger nokk til ADSL eller har blit lurt til å kjøpe nye Online ADSL må jeg advare dere om at bilde er stort ...

PS: BAHBAHAHAHA!! ALT ER SANT§!!!

se på det stygge trynet til eiern da!!!

I dette tilfellet så er det vell du som er en fattig liten lus. Dersom jeg hadde hatt så dårlig scanner så hadde jeg holdt bildene mine for meg selv. Det der kan jo umulig være scanna... Er nok blitt tatt bildet av med en mobil....

Og hvorfor kjøpe Autofeil? :rolleyes:

Men jeg er faktisk enig med deg i at calibra suger big-time! Det er den siste bilen jeg ville ha kjøpt, men denne artikkelen viser jo også hvor mye peil damer har på bil da.... "den er kjøpt for å kjøre fort" :confused: lollollollol sikker på at ballenon til fadern drar bedre....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå begyner jeg å lure på om du kan lese .. som jeg skrev vet det ikke jeg som "scannet det" det var bjaa .. og ja det var tatt med et kamera..

jeg begynte å flire da jeg kom det det med å kjøre fort .. :D

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet med calibra jeg. Det er en forholdsvis billig og rask bil. Ja det finnes rust og skavanker men hvilken 10år+ bil har ikke det? Den har et pent design, synes nå jeg og luftmotstanden (for den som måtte bry seg) er visst minimal etter det jeg har forstått. Folk må jo få lov til å kjøpe seg den bilen en har lyst på, alle har jo forskjellig smak heldigvis!

Og kebabgutten: Øhm, du har jo ikke bil engang:rolleyes: haha, må bare le av deg:D Du er vel ikke tilfeldigvis MC kurdah???

Svær i kjeften og liten andre steder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare nødt til å bli sånn, når du lar 5 jenter fra Oslos "beste vestkant" dømme. Der er det jo bare Porsche Audi og BMW som teller. Skal du ha deg en billig rask å helt grei bil er calibra ett bra valg. Det er bare det at Jan Erik ikke er så begeistret for Opel.. Men hver sin smak!!

Takk til:

Audioart v/ Kjetil Skei

Ruud Racing

VS-motor

Standox

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by kiv_tuning

Det er jo bare nødt til å bli sånn, når du lar 5 jenter fra Oslos "beste vestkant" dømme. Der er det jo bare Porsche Audi og BMW som teller. Skal du ha deg en billig rask å helt grei bil er calibra ett bra valg. Det er bare det at Jan Erik ikke er så begeistret for Opel.. Men hver sin smak!!

Når ble opel calibra rask? Har jo kjørt ifra flere med "moppeden" (som dere så fint kaller det) jeg hadde jo.... På 0-100 bare da seff....

Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM)

250 4-takt er på vei :D

En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D

xHusqvarna WRE125

xKX125 1993mod

xYamaha QT:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MrKadett

en orginal calibra turbo 4x4 går faktisk dårlig, tror det den som vil! Går gjenvt med... tja.. en GSI 8v, kadett f.x

det er ikke tull, men seriøst.

HAHA.. og det beviser jo bare at du har NULL peiling da gutten!

En calibra turbo 4x4 er oppgitt til 0-100 på 6,8 sekund fra fabrikk (204hk). De har blitt testet i av flere motorjournalister til 6,5s uten problemer.

Jeg har uten problemer kjørt fra flere Kadett GSi 8v (både 1.8 og 2.0) med min forrige Calibra 16v (altså ikke turbo, 150hk, 196Nm). Så hvordan i all verden kan da en Calibra Turbo (med samme motor som 16v/NA, forutom turbo og litt lavere komp) gå dårligere enn en Calibra 16v ?

Er du helt på jordet?.. virker iallefall slik..

Og hvis du har sett en calibra turbo som har blitt frakjørt av en gsi 8v.. vel.. kan vel kanskje hende at sjåføren ikke gidda og bry seg om en oppråna kadett? kanskje sjåføren sugde bigtime?..

tenk litt før du snakker..

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Wunderbaumen, men resten... nei.

Er de skrudde? Calibra er en fet bil... bare Kebab_Gud som har plukket seg ut den som et hat-objekt fordi han aldri kommer til å få en sånn bil, eller bil i det hele tatt.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har helt rett jeg kommer aldri til å få en sånn bil .. du har så rett ..

jeg ville aldri hatt den heller

jeg vil gjerne ha en bil med noe som heter sikkerhet .. og som ikke ruster bare man ser på den.

jeg skal nemlig ha en bil som faktsik er fin å se på

og er driftsikker .. og koster mer enn det vraket ..

må bare skaffe pengene først ..

og til alle dere som tror jeg ikke har fylt 18 enda .. (mange av de ..)

jeg er godt over 18 .. idioter!! HA!

der har dere!

[*] 2003 Lexus IS200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

du har helt rett jeg kommer aldri til å få en sånn bil .. du har så rett ..

jeg ville aldri hatt den heller

jeg vil gjerne ha en bil med noe som heter sikkerhet .. og som ikke ruster bare man ser på den.

jeg skal nemlig ha en bil som faktsik er fin å se på

og er driftsikker .. og koster mer enn det vraket ..

må bare skaffe pengene først ..

og til alle dere som tror jeg ikke har fylt 18 enda .. (mange av de ..)

jeg er godt over 18 .. idioter!! HA!

der har dere!

Ja, vi er noen tosker som tror du er en fjortis fordi du oppfører deg som en fjortis.

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by candyman

Når ble opel calibra rask? Har jo kjørt ifra flere med "moppeden" (som dere så fint kaller det) jeg hadde jo.... På 0-100 bare da seff....

Lurt å si.. :rolleyes:

Kanskje jeg syns den bilen er kjapp?

En som har en fiesta 1.1 vil nok syns at en calibra er superrask..

Men en med f.eks Audi RS2 vil si den går dårlig.

Er jo opp til hver enkelt det... :rolleyes:

Og å sitte å disse andre bilmerker blir vel litt for dumt...

(selv om jeg gjør det ofte selv.. riskoker kjørere og kebabtralle kjørere... thihi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår