Gå til innhold

sannheten om calibra (OBS! Søppel-tråd)

Ranger emnet

Kebab gud

Anbefalte innlegg

Originally posted by SeVen

Når ble Calibra billig og rask ???

Calibra koster flesk og går surt! Iallefall vanlig 2.0 16v! Har dog ikke prøvd Calibra TUrbo 4x4. Men regner med at det ikke er den vi snakker om her. Calibra har så mange feil at jeg ikke ville ha brukt den hadde jeg fått kasta den etter meg.. (hm.. kanskje muligens tatt den og sendt den rett på høggern)

Vær så snill da... kjenner mange med calibra og det er en sikker og god bil å kjøre! Hva skal man ha den raskeste og sterkeste motoren for hele tiden da?

Opel er ikke værre enn andre biler på rust .. det kommer akkurat på hvor de har kjørt hen og vedlikehold av biler.. kan finne en strøken 89 mod vectra og en opprusta audi a4 95mod.

Det er ikke mye feil med calibraen! 2.0 16v går bra! Mer enn bra nok! Jeg synes 8v går greit og jeg da!

Max. 100km/h i norge vet dere!

Calibra er jo en fin bil, og god å kjøre.. kan bli veldig fine spør du meg! Mye utstyr er det på de og!

Enkelt og greit , en god bil!

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 160
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

kan finne en strøken 89 mod vectra og en opprusta audi a4 95mod.

Det argumentet faller på sin egen urimelighet.

Jeg sverget herved på å GI deg de 19.000 kronene jeg har liggende ved siden av meg på skrivebordet, HVIS du klarer å finne en opprusta 1995-modell Audi A4, som IKKE er kollisjonsskadet. Lettjente penger er det...

Pengene fikk jeg fra salget av Hondaen min. Sorry at jeg ser så trøtt og/eller gretten ut; skulle vært i seng for lenge siden...

Jeg er forresten dommer på hva som er rustskada eller ikke.

post-2019-13804852469352_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. men altså hvis du bruker hodet i 10sek. og ikke de asswiped høvdingene dine (unnskyld språket, blir bare provosert av masse useriøst prat i denne tråden..på en annen side ikke.. jeg synes calibra er FIN.. det er det ingen som kan få meg til å endre på!!), så skjønner du at jeg mener .. bokstavlig talt :

Men kan ikke dømme ALLE bilene etter man har sett en eller to..

Jeg har selv hatt en rustfri 89mod vectra.. hvit faktisk.. mens du kan få en 92/93 mod totalt opprusta..

Skjønner du hvor jeg vil hen?

Hvor bilen har gått og hvor bra den er behandla har ALT å si..

Vil du satse noen høvdinger på å motargumentere det egentlig?

Forresten.. Har nok penger :D

Calibra er IKKE en dårlig bil.

Heller en 90 mod calibra enn en 94 Golf .. med tanke på kjørekofort og kjøreglede.. og den helhetsfølelsen.. Større bil.. mer utstyr..

-S

2000 Audi A6 2.4 quattro

------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig hater Calibra over det meste i hele verden. Hater de mere enn lever til middag, druknende kaninunger/hundevapler, pedofile, snuten, biltilsynet, Norske politikere (spesielt Kjell Mangle og hu onde SV-dama), og det å fryse på føttene.

Men takk og lov at smaken er delt. Noen liker Calibra, andre liker gode biler.

Merk: Jeg bare løy ang. pengene. Man skulle vært _bra_ stein i hodet for å risikere en slik anseelig sum, som man attpåtil ar brukt måneder med blod, svette og tårer for å tjene inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

calibra T går godt, rimelig å trimme, henger som faen med senking og skikkelige hjul. Kan kjøre griisefort på sommer'n. Er ikke noe å ligge breit med da, aaaltfor svakt drivverk, og så er ikke fordelingen helt med på det heller. Vinterføre derimot,- da er den genial. Ligge kjempebreit kjempelangt kjempefort på 10 cm. nysnø det er tingen. Skulle nesten tro bilen var lagd for akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tekNetium

Fornermet? Nei, ikke i nærheten! Men prøv å snakk dritt om:

*mora mi

*Audien min

*(Den nå solgete) Hondaen min

*Mazdaen til lillebror (sliten 1985 929 2.0 forgasser) :)

Det dekket vel det viktigste.

Audi'en din er crap. sånn da er det sagt.

Mordi.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må da vel tåle litt tilbakemelding etter alt det våset du har skrevet her vel? dette er trossalt i Opel -> Calibra forumet. Dersom du ikke har noe konstruktivt og skrive, annet enn at du hater ditt og datt og at bilen er crap og blablabla, så kan du vel like godt la være og skrive her?.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår