Skipper'n Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Har 2 stk ledninger tilovers når alt (utenom remote) er kobbla opp , det er en oransje og en blå .Oransje står det bil lys på mener jeg og den blå står det antenne . Så da har jeg vel ikke remote på spiller'n da eller ? Ny spiller i år , en slik Denver med blåtann osv . Trur jeg gir opp og setter på en egen bryter ,ser ut som det er like dumt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 I dokumentasjonen til min Pioneer PRS 1000 står det at forsterkeren trekker max 500mA på remoten, er seff ikke sikkert at den gjør det til vanlig , men når man først trekke kabler er det greit å ta høyde for maks effekt uttak, er bedre førevar enn snurt etter brann. :P Det var virkelig mye strøm den forsterkeren skulle ha via remote også da... Ved å lese litt her ble i alle fall jeg litt klokere: http://www.bcae1.com/relays.htm Der stod det også bl.a. Manufacturer Model Current Draw (mA) MTX 2300 14 Jensen LXA300 4 3 Pioneer GMX602 1.5 Autotek 7150 16 Punch 200x2 14-45† Autotek 200x1 17 Coustic Amp162µ 22 Orion 275SX 28 Crossfire CFA1000D 5 Lanzar Vibe 250 17 Test conditions: 14.3vdc; Fluke model 27 DMM; The meter was inserted in the remote supply line. Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Har du 6mm2 kabel er det vel kanskje spilleren som kvelder først. hehe :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Det var virkelig mye strøm den forsterkeren skulle ha via remote også da... Ved å lese litt her ble i alle fall jeg litt klokere:http://www.bcae1.com/relays.htm QUOTE] Kan jo hendde de har målt trekket i det sikringen på forsterkeren går.. da trekker den mere enn normalt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg