Gå til innhold

Skade ved inntauing

Ranger emnet

golfbil

Anbefalte innlegg

Samboern fikk bilen tauet inn pga feilparkering. Det er helt greit det, men inntauingen har ført til en skade på forstillingen. Bilen hennes trekker nå sterkt til høyre, noe den ikke gjorde tidligere.

Hvordan er praksis ved dekning av skader som inntauingsfirmaet har påført bilen? De bør vel helst betale for hærverket sitt, eller kan de gjøre hva faen de vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står som regel "overtredelse medfører bortauing på eiers ansvar og regning" noe i den duren der. Er desverre lite man får gjort med sånt!

Ta deg en tur og se hva det står på skiltet der bilen stod før du eventuelt drar å klager! Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med balltre og knus hue på hele faenskapet. De lever og onder kun for å lage kvalme. Jobbet i Oslo får endel år siden da en svenska kjørte ett stort flak av en amrikaner. Den var rimelig hårete og helt strøken. Han taue fyren koblet den opp og skulle dra den opp på planet men han løftet den for høyt så bak fangeren gikk nedi bakken og da han skulle trekke den inn reiv han av hele bak fangeren og fucka masse greier bak på bilen. Han Svensken kom løpende og smelte til han med ett jern rør. Jeg er en av de som oftest står igjen med sympati til folk men akkurat der bare smilte jeg av han taue duden når han lå der og blødde fra hue. Greit at det er egen regning og risiko men de kan da ikke behandle andres biler som søppel og ødelegge som de vil alikevell. (må også legge til at han svensken ble hentet av politiet med håndjern ca 30 min etterpå)

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet slepeøyet bak på forrige bilen, og foran måtte det monteres ved behov, så en gang jeg feilparkerte(med vilje:D) utenfor Høyskolen her i Bodø kom en bil fra Viking for å hente min bil, samt 2 andre biler.

Siden han ikke fant noen plass å feste vaieren eller fikk noe under støtfangeren foran(lav bil) så ventet han til sist med å ta min bil, noe han heldigvis ikke rakk, siden jeg akkurat var ferdig på forelesning dagrinchy

Fikk bare beskjed om at der var jeg heldig:D

Men, kjipt med bilen din, ta deg en tur til et verksted eller prat med forsikringsselskapet ditt;)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider