JK_Racing Skrevet November 5, 2006 Rapporter Share Skrevet November 5, 2006 hei jeg har en aeromotive bensinpumep og en aeromotive bensintrykk regulator og aeromotive bensinfilter til salgs. pumpa holder til en 600-700hk regulatoren å filteret er til pumpa. veldig lite brukt gått max 50mil selges samlet 5000kr jarle ring eller send sms til 90156659 jeg klarer ikke å legge inn bilder her men kan sende på mail eller mms http://www.cosworth.no/forum/index.php?showtopic=3742 Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg kan kjøpe aeromotove pumpa. ny pris på den hos kollevold er på 2000kr, så jeg kan gi deg en 1000 lap for pumpa. men er denne til forgasser ?? eller inj? Inne tank eller utenfor? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg kan kjøpe aeromotove pumpa. ny pris på den hos kollevold er på 2000kr, så jeg kan gi deg en 1000 lap for pumpa. men er denne til forgasser ?? eller inj? Inne tank eller utenfor? snakket med kollevold nå jeg, å de har ikke den pumpa, du får den hvertfall ikke for en tusen lapp. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 Jeg kan kjøpe aeromotove pumpa. ny pris på den hos kollevold er på 2000kr, så jeg kan gi deg en 1000 lap for pumpa. men er denne til forgasser ?? eller inj? Inne tank eller utenfor? det er ikke en suge pumpe, å sen må ligge lavere enn bensintanken din tror ikke du kan bruke den på forgasser Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 ingen som skal trimme bil? Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 har du no nr på modell på pumpa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 har du no nr på modell på pumpa? det står ingen ting på den. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 http://www.cosworth.no/forum/index.php?showtopic=3742 http://www.cosworth.no/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=86 her er det bilde av delene Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 med kapasiteten og utseende på pumpa tatt i betrakning vil jeg tro at det er en A1000.. veldig god pumpe i tilfelle.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet November 7, 2006 Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Har du no kvittering på varene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 med kapasiteten og utseende på pumpa tatt i betrakning vil jeg tro at det er en A1000.. veldig god pumpe i tilfelle.. den leverer nok jeg vet at den blir brukt på biler opp til 800hk en jeg kjenner har den pumpa til en supra motor. det er ikke noe problem Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2006 Har du no kvittering på varene? Nei har ikke det, jeg kjøpte delene av en kamerat som kjøpte det nytt i usa. Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 hmm Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JK_Racing Skrevet November 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2006 Er det dårlig med trimming for tiden? Siter It's better to be first in hell, than secound to heaven. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spirit_of_åsen Skrevet November 10, 2006 Rapporter Share Skrevet November 10, 2006 3000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg