perulvvv Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 morn.er det noen som har liggende eller vet hvor jeg får kjøpt grill MED emlem og kun 2 lykter til min 83mod golf ?trenger også frontlippa, helst den store. lurte også på om noen har erfaring med weitec gt ultra senkesettene som norskbildelesenter selger? eventuelt hvor man får tak i et brukendes gewinde til en ok pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet November 6, 2006 Rapporter Share Skrevet November 6, 2006 morn.er det noen som har liggende eller vet hvor jeg får kjøpt grill MED emlem og kun 2 lykter til min 83mod golf ?trenger også frontlippa, helst den store.lurte også på om noen har erfaring med weitec gt ultra senkesettene som norskbildelesenter selger? eventuelt hvor man får tak i et brukendes gewinde til en ok pris? grilllen og leppa kan du kjøpe hos http://www.veng.no og senkesett får du billig på http://www.ebay.de Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW G3 GTD Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 tør jeg å bumpe denna? ja jeg tar sjangsen, kunne tenkt meg å høre erfaringer ang senkesettet jeg også ;) Siter 90-Fangere (til golf 2) Ønskes kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Supersport gewindet er ihvertfall latterlig stivt. Har det på einsern min, som er i daglig drift:( Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
melluh Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 beklager litt ot, men hvilke alternativer er det til supersport, om det er noen, i den prisklassen?? skal handle senk jeg også, og vurderer supersport selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet November 12, 2006 Rapporter Share Skrevet November 12, 2006 Vmaxx som visstnok er betraktelig bedre enn Supersport. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg